overval peage? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bren
, Datum:
26.08.2019 14:49
Op zaterdag 27 juli waren wij op weg naar Spanje. Bij de 1e peage na Parijs waren wij net door de slagbomen (begin middag) toen er een vreemd voorval achter ons gebeurde. Ik zag nog net dat er zo'n 20 man uit de bosjes kwam rennen richting de rij auto's! Wij schrokken er best van. Waren ze van plan de auto's te overvallen? Of waren ze aan het sporten (gekke plek wel!) ? Geen idee...wij konden het niet meer zien verder. Iemand toevallig van anderen hier iets over gehoord of gelezen? Ik had al gezocht op het internet maar ik kon er niks van vinden.
Geplaatst door: Marion E.
, Datum:
26.08.2019 17:14
Verstekelingen die uit een vrachtauto gesprongen zijn misschien? In Nederland op de A2 bij en na Maastricht een groeiend probleem.
Geplaatst door: ® Daido
, Datum:
26.08.2019 19:18
Ik ben benieuwd wat voor speculaties met rijke fantasieën er nog meer komen.
-Ze gaan met 20 man mensen overvallen en gaan vervolgens de tolweg op ( met camera's) met grote kans dat gendarmerie ze opwacht.
-Verstekelingen die hard naar hun auto's lopen en gaan vervolgens de tolweg op ( met camera's) met grote kans dat gendarmerie ze opwacht.
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
26.08.2019 19:36
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
26.08.2019 23:33
Bosjesmannen-alarm??? :-)
Geplaatst door: Aad
, Datum:
27.08.2019 22:05
Ik was op de zelfde plaats rond 17:00 uur maar dan r.i..parijs
Was er zelf vanuit gegaan in de eerste instantie dat er een grote storing was en iedereen er door beveiligers door werd gelaten.
Op het laatste moment zag ik iemand met een protestbord zwaaien.toen viel het kwartje bij mij.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
28.08.2019 06:49
Wij waren daar op dezelfde dag rond de middag: niks ‘vreemds’ gezien.
Geplaatst door: ® Henk10
, Datum:
28.08.2019 22:13
Wij reden hier ook rond 15:00 uur (richting het zuiden). We zagen inderdaad veel gele hesjes en kabaal etc, maar dit was richting het noorden. We hebben er geen last van gehad, maar het was wel een vreemd gezicht. Waarschijnlijke protesten van de "gele hesjes brigade".
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
28.08.2019 23:40
Heb zowel in mei-juni als de afgelopen weken de nodige, plezierige kilometers in Frankrijk gemaakt, ben geen geel hesje tegengekomen. Nu ja, vooruit, sommigen hebben ze nog op het dashboard van hun auto liggen.