Beste reistijd door België: a.s. vrijdag of zaterdag (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Susanna
, Datum:
21.08.2019 18:59
Meestal reizen we in het weekend door België om in Noord Frankrijk te overnachten. Net even gekeken en dan lees ik dat met name 24 augustus (a.s. Zaterdag) veel verkeer wordt verwacht, zowel richting Noord- als Zuid-Frankrijk. Terwijl ik meende dat juist in het weekend er minder verkeer zou zijn. Vooral de Ring Antwerpen-Brussel vind ik nog wel eens stampend druk. Vandaar mijn vraag: wat raden jullie aan?
Geplaatst door: ® anita vergauwen
, Datum:
21.08.2019 21:23
in het weekend is er veel minder vrachtverkeer dan op weekdagen rond brussel en antwerpen is het druk maar op weekdagen nog erger ik weet ook niet of het een zwart weekend is dat u terug gaat dat kan je vinden op de site van anwb.
Geplaatst door: MiekeB
, Datum:
21.08.2019 21:46
Zaterdag! Beste tijdstip, 's morgens voor 10u. Op de ring van Antwerpen is de afrit Borgerhout afgesloten en dat geeft al wel eens file.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
21.08.2019 22:02
Anita en Mieke, bedankt voor jullie reacties. Mede op grond daarvan zullen we toch a.s. Zaterdag naar Frankrijk rijden. Wel vroeg vertrekken, dat lijkt het beste om de drukte voor te zijn. Eigenlijk zoals we al van plan waren.
Geplaatst door: ® jan52
, Datum:
22.08.2019 17:58
Geplaatst door: thadude
, Datum:
22.08.2019 21:32
Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van de wegwerkzaamheden. Ruim een week geleden reden we vanuit Frankrijk terug via Antwerpen en toen waren ze nog druk bezig..
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
22.08.2019 22:06
Wij zijn op zaterdag 27 juli op vakantie gegaan en waren rond half 9 bij Antwerpen. Totaal niet druk en we waren er zo doorheen. Wij wonen in Friesland bij de Waddenzee, vandaar al om 5 uur vertrokken. Fijne vakantie!
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
23.08.2019 13:24
Wij zijn op zaterdag 27/7 teruggereden vanuit Frankrijk door Belgie....
Rond 17.30-17.45 uur vertrokken we vanuit Luxemburg voor het laatste stuk..... Brussel/Antwerpen/Breda. Slecht weer gehad (veel regen), maar hebben heel goed door kunnen rijden......
Helaas bieden behaalde resultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst......
Ligt denk ik ook aan het tijdstip e.d. dat je erdoor rijdt...
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
23.08.2019 15:06
Aan een ieder die gereageerd heeft: bedankt! In navolging van MaraM zullen we zeer vroeg vertrekken, dus vanavond de wekker zetten ;-) De weersomstandigheden zijn volgens verwachting prima - wat dat betreft is het prettig rijden. We zullen dan in het begin van de middag op onze eerste camping aankomen.