Welke camping eerste twee weken van september in de Ardèche (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Ed
, Datum:
21.08.2019 16:13
De eerste twee weken van september willen we een mobil home huren in een dan nog relatief zonzekere omgeving. We gaan met drie volwassene en een kleine hond. We zoeken dus een mobile home waar ook onze hond welkom is. Verder zoeken we een camping met een winkel, aan het water ( vissen ) en het liefst nog wat animatie. Nu zitten we te denken aan de volgende campings in de Ardèche; "La Bastide en Ardèche", "L'Ardéchois" en "Le Soleil Vivarais". Op welke camping is nog wat te beleven in september en kunnen we in de directe omgeving, te voet, uitgaan?
Geplaatst door: ® Doortje
, Datum:
21.08.2019 21:59
Prachtige camping aan de Ardeche MET waterval.
Simpel - mooi en goedkoop !
Loopafstand van Vallon
Receptie heeft meest noodzakelijke dingen te koop - aan overzijde van de weg zit nog een camping met een uitgebreide winkel.
http://www.international-camping-ardeche.com/
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
23.08.2019 13:25
Weet niet of La Plaine nog open is dan... weet dat ie altijd rond half september sluit.... (volgens mij).
of honden meemogen in de huuraccommodaties durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dat is na te vragen....
Wij vonden het een heeeeerlijke camping!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.08.2019 14:02
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
23.08.2019 14:29
, Datum:
23.08.2019 15:26
Geplaatst door: ® Ed
, Datum:
25.08.2019 10:00
Bedankt voor de reacties tot dusver. We zijn al eens wezen kijken op Castel Rose. We vinden de camping mooi, maar de omgeving minder. Castel Rose valt dus af. Het genoemde La Plaine valt af omdat er geen honden in de accommodatie mogen. Helaas geen reacties op de door mij genoemde "La Bastide en Ardèche", "L'Ardéchois" en "Le Soleil Vivarais". Heeft niemand daar een mening over? Ook blijven suggesties voor campings open. De "harde" eisen zijn dat er een kleine hond in de accommodatie mag, dat de camping aan water ligt, en dat er een winkel op de camping is of vlakbij. Verder zou het fijn zijn als er nog wat animatie is, en dat je te voet uit kunt gaan vlak bij de camping. Waar is nog wat te doen begin september?
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
25.08.2019 10:23
La Bastide is een mooie camping waar de verhuur ook mooi is opgesteld.
Nog genoeg reuring in september.
Tegenover de camping kun je een rustig weggetje in lopen.
, Datum:
25.08.2019 10:26
, Datum:
25.08.2019 10:43
Geplaatst door: Marike
, Datum:
25.08.2019 10:58
Wij hebben zowel op soleil vivarais als Nature parc l’ardechois gekampeerd en beide zijn echt prachtige mooi verzorgde campings direct gelegen aan de rivier. Ik vind ze beide echt aanraders, kan geen voorkeur geven. Vanuit l’ardechois kun je eventueel te voet naar Vallon pont d’arc en bij soleil vivarais heb je weer wat meer ruimte om te liggen aam de rivier.
Of er in september animatie is en of er honden in de accomodaties mogen weet ik niet maar ik weet wel dat je geen foute keuze kunt maken.
Geplaatst door: ® Annemiek
, Datum:
25.08.2019 11:22
Marike,hoe oud zijn jullie kinderen?
Wij zijn alvast voor volgend jaar aan het rondkijken naar leuke campings voor kinderen en zijn benieuwd of deze campings geschikt zijn