Recente meningen le sainte marie? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® lisbeth
, Datum:
07.08.2019 15:35
Hallo allen,
Is er iemand onlangs.nog hier geweest? Deze camping lijkt wel ok maar heeft weinig recente beoordelingen... alvast bedankt voor de info, groeten, lisbeth
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
07.08.2019 16:33
Geplaatst door: Diana1
, Datum:
07.08.2019 19:38
Voor een paar jaar terug, ik geloof 3, hier geweest. En wij vonden 't een hele fijne camping. Wel in juni geweest dus kan over 't hoogseizoen niks zeggen. Maar 't sanitair was schoon, Fijn zwembad, kort bij zee. Personeel vriendelijk en de eigenaresse kwam elke dag even langs op de fiets voor haar dagelijks rondje en babbeltje. Animatie was toen nog niet in die periode
, Datum:
09.08.2019 12:05
Hallo, bedankt alvast , ik ben er nog niet uit... twijfel bv tussen Le palais de la mer... ik was gisteren voor een dagje naar een camping met een waterpark en dat was leuk maar ook enorm druk,... dus ik zoek echt een eerder rustige camping, wat moeilijk is aan de kust uiteraard... zeker als je glijbanen zoekt;-)...
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
09.08.2019 12:37
Wij zijn net een week terug van Le Palais de la mer. ( mening komt nog).
Welke rust zoek je? Het is een hele fijne camping, lekker rustig, aan zee, maar de muziek van de animatie in de ochtend en avond is behoorlijk hard en hoor je over de hele camping. ( tot ongeveer 23.30-0.00uur.) Maar verder een aanrader! Zwembaden top! De camping die ertegen aan ligt “geniet” ook mee van de muziek.
, Datum:
10.08.2019 13:21
Hoi, op de camping waar ik over sprak was er heel luide animatiemuziek tesamen met andere luide barmuziek...ik werd helemaal gek, ook al zat ik er maar 3 uren. en.dan.denk je soms, al.die andere voordelen.zijn toch ook belangrijk, maar op zo n moment besef je dat je toch effe goed moet nadenken...ik vrees dat ik dus hierop zal afhaken voor le palais, jammer, toch bedankt voor deze nuttige info ;-)