Camping gezocht in berggebied (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anieke
, Datum:
07.08.2019 08:45
Volgend jaar willen mijn schoonouders met alle kinderen op vakantie. Het moet in een bergachtige omgeving zijn. Voor de rest hebben we allemaal verschillende wensen en kinderen in andere leeftijden;-) Wij willen graag kamperen en de rest in een gehuurd iets. Hebben jullie tips voor een leuke, niet al te grote, camping met verhuuraccommodaties en zwembad in de bergen?
Dank!
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
07.08.2019 11:49
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
07.08.2019 12:19
Geplaatst door: koen
, Datum:
07.08.2019 12:40
Geplaatst door: Teunis
, Datum:
07.08.2019 13:20
Wat van belang is, is de afstand die jullie willen rijden en of je peage neemt of de n-wegen.
Ook iets genuanceerder de wensen vermelden helpt.
Het is dan voor ons wat gemakkelijker een camping te noemen die in de buurt ligt en aan de meeste wensen voldoet.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
07.08.2019 13:51
Hoe groot (hoeveel plaatsen) mag de camping hebben en hoever willen jullie rijden?
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
07.08.2019 15:15
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
07.08.2019 17:39
Camping la mola in Espot heeft idd heel erg mooi gelegen bungalows in de verhuur. Het zijn er niet veel (stuk of 5 denk ik), ze liggen wel allemaal naast elkaar en overkijken het terrein erg mooi. Om te kamperen mooie grasmat, prachtig sanitair. Camping heeft lekker zwembad, riviertje, tennisbaan. Omgeving is van Nationaal park Aigüestortes. Je kunt er prachtig wandelen. Dorpje Espot ook paar terrassen en restaurants. Verder kun je raften, canyoning, kanoeen in de omgeving dus ook genoeg andere dingen te doen voor de kinderen.
Een andere mogelijkheid is wellicht camping Lou Passevous in Seyne les Alpes. De omgeving is ook prachtig. Destijds stonden daar mooie huurtenten. Ik zat zelf op een andere camping in het dorp, maar die hadden wat kleinere mobilhomes te huur in een meer laantjesachtige setting (maar wel mooie speeltuin met veel ruimte, een zwembad, af en toe wat vermaak)
WEllicht dat omgeving Embrun ook nog mooi is. Op camping la rochette in guillestre ook mooie grote bungalowtenten te huur.
Geplaatst door: koen
, Datum:
07.08.2019 23:00
https://www.camping-du-lac-pyrenees.com/
leuke camping in een prachtige omgeving, met alle mogelijke vormen van vermaak. Wat ik me kan herinneren ook mooie chalets, doet denken aan de chalets bij La Mola.
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
12.08.2019 08:57
Camping domaine saint Madeleine.
Huuraccodomaties aanwezig.
Ruime plaatsen om te camperen.
Sportive activiteiten omgeving mogelijk.
Zwembad op camping
Wandelen in mercantour (bergen)
Camping zelf is ook in betgen.
Vlakbij de Cote d'azur. Dichtbij de grens met Italië.
Op camping ook tennistafel en volleybalplek
Genoeg stadjes of dorpjes in de omgeving.
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
12.08.2019 13:55