Reims troyes of toch gewoon luxemburg? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: JoeriKok
, Datum:
23.07.2019 16:29
Beste allen,
Ik kom vanaf amsterdam en vertrek morgenvroeg rond 4 uur half 5. Navigatie geeft via maastricht. Echter vind ik dat te lang in Nederland rijden. Normaal rijd ik via brussel luxemburg maar nu zag ik ook brussel reims troyes dijon. Wat is wijsheid. Ik rijd met caravan.
, Datum:
23.07.2019 16:30
Ik rijd gewoon tolwegen. Geen RN!!
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
23.07.2019 16:46
Handig om te weten wat je eindbestemming is.
, Datum:
23.07.2019 17:09
Hahaha. Sorry, Anduze (Camping L'arche)
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
23.07.2019 18:36
Zonder file is het via Reims-Troyes een half uur meer. Verder vermijd je de kans op file op het traject Luxemburg-Nancy, maar dat is eigenlijk alleen als je daar in de avondspits terecht komt.
Geplaatst door: Teunis
, Datum:
23.07.2019 18:52
Om niet erg lang een beperkte snelheid te moeten rijden (Nederland), is het zaak zo snel als mogelijk in België en/of Frankrijk te zijn.
Ik rijd uitsluitend RN, dus erg veel wijzer wordt je niet van mij, maar ik schat in dat Brussel, Reims, Troyes een hele fijne route is. In ieder geval is dat zo via RN, dus zal de snelweg dit ook wel zijn. Bijna iedereen die jouw richting op gaat, rijdt namelijk over luxemburg. Dat heeft volgens mij te maken met goedkoop tanken en zo, maar als je niets in Luxemburg te zoeken hebt is de alternatieve route volgens mij rustiger en sowieso en directere route.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
23.07.2019 19:51
Wij zijn recent heen gereden via Belgie Luxemburg , door de week en 4 weken terug. Wat een drama,1 lange file en 1 grote bouwput in beide landen. Daar waar het niet 1 baans was erg slecht wegdek. Terug Troyes,Reims,Lile gereden en nergens last van gehad . De werkzaamheden en wegversmallingen stonden nergens aangekondigd trouwens.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
23.07.2019 21:05
Via Luxemburg is ideaal vinden wij. Wij rijden wel het liefst het eerste stuk juist via Maastricht-Luik-Luxemburg. Daar geen wegwerkzaamheden en lekker rustig en mooi door de Ardennen.
Geplaatst door: ® daphne
, Datum:
24.07.2019 12:46
Een paar weken geleden waren er nog wegwerkzaamheden tussen Luik en Luxemburg, met de benodigde files. Ik neem aan dat deze wegwerkzaamheden er nog zijn.
Geplaatst door: Noa
, Datum:
24.07.2019 18:45
Vorige week de route Luxemburg, Reims, Troyes, Orléans gereden op een doordeweekse dag. Geen enkel probleem, hadden bijna de hele tijd de wegen voor onszelf. Afgelopen maandag van daar uit via Le Mans naar Normandië gereden. Ook geen enkel probleem. Maar dat is verder niet de route die gevraagd wordt besef ik
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
24.07.2019 18:54
Joeri zal er inmiddels wel voorbij zijn. Hopelijk krijgen wij een update van hem.