Vraag waterfietsen Gorges du Verdon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® EliseH
, Datum:
16.07.2019 23:13
Ik kan het nergens vinden, dus hopelijk via hier antwoord: wie weet of je op de waterfietsen bij Verdon zo'n tonnetje hebt om je fotocamera droog op te bergen? Durf hem niet goed in de tent te laten en al helemaal niet in de auto, maar hou hem ook het liefste droog 😉.
Bedankt alvast!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
17.07.2019 06:22
Wij hebben daar vorig jaar gewaterfietst en hadden geen tonnetje. We hadden ondergaan en een koeltas bij ons en dat ging prima. Is niet nat geworden. Die tonnetjes zijn trouwens te koop bij Decathlon. Wij hebben daar een soort ei gekocht voor de autosleutel die dus altijd mee gaat zwemmen en snorkelen .
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
17.07.2019 07:11
Nee, geen tonnetje. Hoe wil je dan foto's maken? En je gaat niet de zee op met windkracht 9, dus met spattend water valt het reuze mee. Als je hem niet in het water laat vallen is een plastic zak voldoende. In een waterfiets zit je redelijk stabiel.
Geplaatst door: ® EliseH
, Datum:
17.07.2019 08:04
Bedankt voor de tip Karin, zo'n ei lijkt me ideaal!
Ik zou dan foto's maken met mn telefoon, maar liever met camera. Ik ga het gewoon proberen met plastic zak in mn tas.
Bedankt voor de antwoorden!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
17.07.2019 08:09
Nou daar staat iets geks, ondergaan moet een rugzak zijn.
Ei is knalgeel met een zwart koord en je vindt het bij de duiksport spullen. Er passen 2 autosleutels in en ik heb er ook altijd wat geld in. Zo hoeft er geen portemonaie mee naar strand enz.
Veel plezier.
Geplaatst door: J
, Datum:
17.07.2019 19:47
We hebben daar pas een tochtje gemaakt met een waterfiets. Het water was helemaal glad, je spullen worden echt niet nat. Goede plastic zak in een tas is voldoende. Het is prachtig daar.
Wat wel vervelend is, bij huren van de waterfiets wordt je identiteitsbewijs ingenomen.
Daar hadden we wel moeite mee maar gelukkig goed gegaan.
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
17.07.2019 22:14
Geplaatst door: J
, Datum:
18.07.2019 09:38
Nee, dat doen we ook nooit. Dachten dat het alleen voor registratie was. Naam ed worden overgenomen op een briefje. Na betaling kregen wij dat geschreven briefje en hielden zij het paspoort. Wij werden hierdoor overvallen, hebben uiteraard aangegeven dat dit niet mag maar helaas. Geld kregen we niet meer terug dus uiteindelijk hebben we het risico maar genomen.
Heel dom natuurlijk, we weten het allemaal best wel.