Avondmarkt Vercheny (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: AGTon
, Datum:
16.07.2019 20:49
Goedenavond,
Ik zit nu op de camping in Vercheny. Vorig jaar in een andere streek geweest en daar een heerlijke avondmarkt meegemaakt.
Dit zoeken ik nu ook in de omgeving Crest / Die.
Ik ben net bij een “avondmarkt” geweest volgens een touristenboekje, maar dat was niet meer dan 6 standjes met producten zoals wijn en kaas.
Ik ben juist op zoek naar een avondmarkt waar je direct kan aanschuiven en eten.
Iemand een tip?
Geplaatst door: Esther71
, Datum:
16.07.2019 21:09
In Die heb je in het hoogseizoen elke vrijdagavond “Vendredi de Die” met een kleine kunstmarkt en op alle pleintjes in de stad live muziek.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
16.07.2019 22:53
Geplaatst door: Jan
, Datum:
17.07.2019 12:26
Volgens mij is in Crest ook een behoorlijk uitgebreide avondmarkt.
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
17.07.2019 14:17
Dat vinden wij ook heel leuk! Genoeg avondmarkten maar een eetmarkt ben ik in die omgeving niet tegengekomen.
Geplaatst door: ® Wouter
, Datum:
17.07.2019 15:54
Wij zijn twee jaar in Vercheny geweest. 1 jaar hebben we deelgenomen aan de dorpsbbq. Was tijdens het dorpsfeest. Voor een vast bedrag werd je bediend met een simpel menu. Werd georganiseerd in het bovengedeelte van het dorp, dus niet in het gedeelte waar de provinciale weg doorheen loopt. Maar wij vonden het ook niet echt veel voorstellen. Zijn keer in Dordogne bij de dorpsbbq van Bouzic geweest. Dat was geweldig leuk, maar omgeving Die/Crest heeft niet zoiets vergelijkbaars. De avondfeesten op vrijdag in Die vonden we ook tegenvallen helaas. Beetje uitgestrekt over het dorp.
Geplaatst door: AGTon
, Datum:
17.07.2019 20:10
Bedankt Tineke. De link had ik al eerder gezien.
Ik ben bang dat er in deze regio niet zo een avond-eet-markt is zoals vorig jaar. Ik ga morgen nog even in Crest kijken.