Lei Suves 2019 Pubers en drukte (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wilma20
, Datum:
15.07.2019 16:27
Wij gaan in augustus naar deze camping met kinderen van 10,13,15 jaar. Is het wat geschikt voor deze leeftijd? En hoe is het in het hoogseizoen, naar het strand is dat echt file rijden of valt dit allemaal wel wat mee?
Geplaatst door: Jelsma
, Datum:
15.07.2019 18:21
Camping Lei suves zijn we nog niet geweest. Staan er dit jaar 4 dagen op doorreis naar RCN La Noguiere 😀😀 Hier komen wij voor de derde keer. Voor wat betreft de drukte naar de stranden vinden wij wel meevallen gaan meestal naar st Aygulf is stuk rustiger dan de route naar Fréjus. Stranden st Aygulf zijn veel steenstranden maar als je doorrijdt naar Les Issambres krijg je een zandstrand La Gaillarde dit is plm 20min rijden van de camping.
Prettige vakantie en met de jeugd op de camping komt vast wel goed in deze periode
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
15.07.2019 18:56
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest (, zelfde camping) en ja het was echt file rijden, soms al naar de Lidl echt bijna op de hoek bij de rotonde... Je moet even wat meer op de klok letten, dus vroeg op pad naar het strand en de "trekpleisters"
Verder is de camping meer gericht op de basis school leeftijd denk ik, wij hebben er niet veel pubers gezien. Onze kids van toe 8 en 10 hebben zich goed vermaakt maar nu ze 12 en 10 zijn, zou ik naar een andere camping gaan.
Na 30 jaar frankrijk wildrn we die regio graag een keer zien, maar ik ga er pas weer naar toe in het laag seizoen ;)
Geplaatst door: thadude
, Datum:
15.07.2019 21:08
we zijn er een aantal jaren geleden geweest, toen waren er redelijk wat tieners en viel het wel mee met files. wel druk maar je kon wel doorrijden. alleen richting st. tropez was het file rijden. richting frejus/st. raphael kom je genoeg (mooie) strandjes tegen. (mits je daar van houd) zou ik zeker een keer een bezoek brengen aan het strand bij club 55. daar is een breed zandstrand en genoeg te zien, zowel qua (dure) auto's en jachten :)
Geplaatst door: Helene
, Datum:
16.07.2019 07:16
Wij stonden er in het voorseizoen en toen was het rustig. Tip. Als je naar St Tropez wilt dan kan je de files omzeilen door naar St Maxim te rijden en daar de boot te nemen naar St Tropez. Wij vonden dit erg leuk!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
16.07.2019 07:44
Wij zijn afgelopen jaren vaker midden in het hoogseizoen in deze omgeving geweest.
Echt een super mooie omgeving en qua drukte valt het echt mee! Moet ik wel zeggen dat rond deze camping veel campings zitten.
Verder lijkt mij lei suves een hele mooie camping. Collega van mij gaat over 2 weken naar deze camping met kinderen van 14-17 jaar oud. Zij zijn 2 jaar geleden ook geweest en vonden het toen super. Zij gaan niet voor niets nogmaals terug.
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
19.07.2019 12:17
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! We gaan het zien qua drukte. We hebben vakantie dus zeker geen haast. En leeftijdsgenoten zullen er vast zijn, ze hebben het ook over een soort grot voor de oudere kinderen, we zijn benieuwd en gaan genieten!