huren per dag (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
19.06.2019 14:34
Hallo allemaal,
Wij gaan deze zomer 2 weken naar camping les Tuilleres in Vercheny en huren daar een tent.
Daarna willen we het liefst nog 4/5 dagen op de terugweg nog iets huren. In het hoogseizoen kun je vaak alleen per week huren.
Wie heeft ervaring met een mooie plek waar je voor een paar dagen kunt huren?
- Het liefst ergens tussen Vercheny en Dijon (max. 4 uur rijden, liever korter).
-Mag een camping zijn (relatief klein), maar geen doortrekcamping.
-Vorig jaar hebben we vanuit Italie een appartementje/huisje geboekt in Zuid Duitsland. Beviel ook prima. Dus het hoeft niet perse op een camping te zijn.
- Eventueel willen we richting het alpengebied rijden.
Ervaringen?
Groetjes,
Berry
Geplaatst door: Marike
, Datum:
19.06.2019 20:22
Ik weet niet zeker, maar volgens mij kun je bij Yelloh ook weleens per dag boeken. Zij hebben vaak mooie en nette campings.
Ook bij Nederlandse organisaties als vacansoleil of vacanselect kun je soms per dag boeken.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
19.06.2019 21:14
Geplaatst door: Marijn
, Datum:
20.06.2019 19:59
Ik kijk daarvoor altijd op booking.com. Je kunt daar vooral veel hotels boeken maar ook andere verblijven zoals pipiowagens, een ingerichte tent of caravan.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
20.06.2019 20:22
Geplaatst door: Nynke
, Datum:
21.06.2019 14:53
, Datum:
23.06.2019 10:31
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Helaas nog niets gevonden, maar dat gaat vast lukken.
Ik zit ook te kijken bij de keten: Pierre & Vacances. die hebben vooral (kleine) appartementjes in verhuur. Volgens mij vooral bedoelt voor de ski periode. Wel mooi locaties in de Alpen. Maar ik blijf ook nog kijken naar een camping.
Geplaatst door: Nora
, Datum:
23.06.2019 11:51
Via eurocamp.nl kan je ook per nacht huren
, Datum:
20.07.2019 17:28
We hebben nu geboekt bij boerencamping les Tournesols de beaulieu (Saint Prix, Auvergne).
Ietsje uit de route, maar we konden daar (via air&b) een caravan (sleurhut ;-) ) huren voor 5 dagen.
Nogmaals dank voor de reacties.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
20.07.2019 20:19
Mooi dat je iets naar je zin gevonden hebt! Fijne vakantie Berry1!