Zoek een leuke tienercamping (dochter 14) en ook waar onze hond welkom is en eventueel kan zwemmen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bo
, Datum:
04.04.2019 08:29
Wij zoeken een leuke camping waar veel Nederlandse tieners komen zodat onze dochter zich goed kan vermaken. Ook nemen wij onze hond altijd mee op vakantie en die zwemt ook erg graag. Vorige jaar naar Kroatië geweest maar was een drama (weinig Nederlandse tiener dames). Ben benieuwd naar de reacties!
Geplaatst door: Manus
, Datum:
04.04.2019 09:42
Heb je al een idee naar welk gedeelte van Frankrijk je wilt? Frankrijk is groot, en overal zijn campings te vinden die voldoen aan je wens. Maar op 100 tips zit je denk ik niet te wachten.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
04.04.2019 11:41
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
04.04.2019 16:14
2 jaar geleden op Domaine Du Verdon flinke groep nederlandse tieners. Mogelijkheid voor hond voor zwemmen in rivier. Vond recensies afgelopen jaar op Zoover alleen stuk minder als voorheen, maar.....
La Plaine in Ruoms. Ook tieners aanwezig. Je "struikelt" er niet over, maar....
3 jaar geleden op Castel Rose in Anduze ook voldoende jeugd dat met elkaar optrok. Ook met jeugd van naastgelegen camping.
Wij gaan dit jaar naar de Drome. Camping La Pinede. Schijnt ook prima te zijn voor de jeugd. En ook rivier voor hond :-)
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
04.04.2019 17:35
Geplaatst door: Marike
, Datum:
06.04.2019 09:47
Camping La Plage Fleurie in Vallon pont d’arc
Camping Soleil vivarais in Ruoms
Camping La Grand Terre in Ruoms
Camping La Bastide en Ardeche in Ruoms
Op deze camping komen genoeg Nederlandse tieners!
Wat zoeken jullie precies?
Aan zee zijn dit goede opties:
Domaine de la yole in Valras Plage
Le Serignan Plage in Serignan Plage
Le Club Farret in Vias Plage
Les Mediterranees in Vias Plage
Cote d’azur:
Camping Les Mures in Grimaud
Camping Lei Suves in Roquebrune
Camping La Pierre Verte in Frejus
Camping Cros Mouton
Campings in de cote d’azur liggen niet allemaal direct aan zee, wel in de buurt. Alleen de genoemde Les Mures ligt wel direct aan zee. Camping heeft een mix van nationaliteiten, er zijn genoeg Nederlanders en honden zijn welkom. Het is wel een strandcamping. Dus je hebt ook wel kleinere plekken, maar ook zeker grotere plekken! Daarnaast kun je perfect per fiets naar st Tropez, Port Grimaud en st. Maxime. Erg leuk!
Geplaatst door: saskia
, Datum:
11.04.2019 17:24
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
13.04.2019 22:48
Geplaatst door: Jane
, Datum:
19.04.2019 21:45
Hoi
Vorig jaar zijn wij naar Le Vaurette geweest, het ligt aan de rivier de dordogne (dus ideaal als je hond van water houdt) Heeft veel tieners en tienermeiden en natuurlijk ook jongens ;) Verder plaatsen met schaduw en de hond is dus ook welkom. Onze kinderen van 16 en 13 toen hadden het er prima naar hun zin. We gaan dit jaar dus weer. Met hond, die had het vorig jaar ook helemaal geweldig daar.
, Datum:
20.04.2019 09:44
Geplaatst door: Trudy Ceelen
, Datum:
18.12.2019 11:53
Ik zoek een leuke camping in Normandië waar mijn kinderen (11 en 14) zich goed kunnen vermaken, maar die ook dichtbij alle invasiestranden en musea WO2 liggen.
Mijn dochter en ik zullen vaker op de camping of omgeving verblijven, want alleen maar WO2 is voor mijn dochter geen vakantie.
Er moet voor mij en en mijn dochter genoeg op de camping of in de omgeving te doen zijn, zodat de mannen op pad kunnen.
Een zwembad is voor ons ook heel belangrijk. Heeft iemand tips?
Geplaatst door: jennie
, Datum:
20.12.2019 14:21
Trudy,
Wij zijn afgelopen jaar een week naar Sandaya Cote de Nacre geweest met onze puberjongens. Prima camping voor de invasiestranden en genoeg te doen op de camping.
Ik vond dat je te dicht op elkaar zat, maar er was veel vermaak en je kon zo naar het strand wandelen. Grote supermarkt in de buurt. Mooi zwembad (geen gebruik van gemaakt, want strakke zwembroeken), voetbalkooi met toernooitjes, mooie speeltuin, tafeltennis, afhaalpatat en -pizza’s.
, Datum:
20.12.2019 15:14