campingplaatsen vlak bij zee op camping nouvelle floride (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Judith
, Datum:
07.01.2019 22:32
Hoi,
Ik heb gevraagd welke plekken dicht bij het strand ze nog vrij hadden. Ze stuurde me een plattegrond zonder nummers maar heeft een paar plaatsen omcirceld. Wie kan mij meer vertellen over de plekken op de 2e rij van zee af. en dan met name de ene hoekplaats tegen een gebouw aan en de andere hoekplaats tegenover een privegebouw (huis ofzo? Deze laatste is erg mooi maar lijkt op maps ontzettend krap. Die eerste lijkt me niet aantrekkelijk ivm de blinde muur van het gebouw waar een bar in zit gevestigd. En zijn deze plekken een beetje beschut of allemaal vol in de zon?
Wie oh wie weet meer en kan me helpen. Tips voor andere leuke plekken op deze camping zijn van harte welkom
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.01.2019 22:47
Geplaatst door: ® Hanna
, Datum:
12.01.2019 18:42
Ik heb een plattegrond met nummers. Vorig jaar bemachtigd. Ik kan de plattegrond niet uploaden via dit forum. Stuur me svp een mailtje alsje er belangstelling voor hebt,
Groetjes
Hanscholte@gmail.com
Geplaatst door: ® User16835
, Datum:
14.09.2019 18:14
Goedendag, @Hanna
Zou u mij een plattegrond met de nummers kunnen sturen!? Bedankt alvast..mvg broziet (ik had u al een msil gestuurd)😉