Argeles sur mer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Astrid
, Datum:
03.12.2018 12:13
Hallo,
Ik weet het, daar is er weer eentje met een vraag... maar ik zoek mij ongans want opeens zijn de campings mobile Home parken geworden. Geen staplaats meer te krijgen, of alleen op zaterdag aankomen ... fijn zwarte zaterdag!
Maar afijn, wij zijn op zoek naar een staplaats voor een caravan op een grotere camping in Argeles. Onze zonen, 2 x 18 en 16 willen graag gaan stappen dus het moet ook niet te ver weg zijn. Hebben jullie nog ideeën?
Geplaatst door: M
, Datum:
03.12.2018 12:15
Volgens mij kun je op le Soleil op zaterdag en woensdag aankomen.
Mensen naast ons kwamen op zondag aan, zonde van je “ verloren” dag maar goed, soms kan het niet anders.
Succes.
Geplaatst door: J
, Datum:
03.12.2018 13:13
Kijk eens bij camping La Marende in Argelès-sur-Mer .
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
03.12.2018 17:29
Geplaatst door: Marke
, Datum:
03.12.2018 22:02
Wij konden op Le soleil gewoon aankomen op maandag. Mooie camping!
Verder misschien een optie: Les Marsouins in Argeles sur mere of la Chapelle in Argeles sur mere. Camping La sirene is ook een prachtige camping. Zelf niet gestaan maar wel langs geweest en het zag er netjes uit! Alleen inderdaad heel veel stacaravans (jammer).
Geplaatst door: Marike
, Datum:
03.12.2018 22:09
Ik zie inderdaad dat je alleen zaterdag en woensdag kunt aankomen, vinden wij ook een nadeel! Wellicht camping mailen of ze toch iets kunnen betekenen, maar gok van niet.
La Chapelle of la Marende wellicht een optie!?
Geplaatst door: Karin
, Datum:
03.12.2018 22:54
La Chapelle heeft met ingang van het nieuwe seizoen alleen nog maar chalets en geen staplaatsen meer.
, Datum:
03.12.2018 23:20
Klopt le soleil alleen op zaterdag, je mag wel op zondag aankomen maar betalen vanaf zaterdag ??! La sirene heeft geen staplaatsen meer, die doen alleen nog maar mobile homes, net als la Chapelle .
Toch maar 2 opties genomen, la marende (vanaf maandag) en le soleil (zondag aankomen, zaterdag betalen.
Erg jammer dat zoveel campings staplaatsen wegdoen voor mobile homes. Qua opbrengsten snap ik het wel, maar t blijft jammer
Geplaatst door: M
, Datum:
04.12.2018 09:22
Wij hebben een aantal jaar geleden en ook weer voor aankomende zomer gekozen voor le Soleil.
La Marende vind ik persoonlijk te veel tussen de grote weg en de “strand” weg liggen.
Succes, volgens mij is er nog wel plek toch?
Geplaatst door: J
, Datum:
04.12.2018 09:26
Marende heeft nog veel gewone campingplaatsen.
Ik denk dat het tarief ook veel lager is dan bij le Soleil.
Op beide campings komen veel jongeren. De campings liggen dicht bij elkaar.
Geplaatst door: Johan
, Datum:
04.12.2018 09:52
Geplaatst door: Marike
, Datum:
04.12.2018 15:41
Wat ontzettend jammer dat je op (veel) campings niet meer terecht kunt met eigen caravan.
La Marende is nu van Yelloh en daardoor zal het wat netter/ mooier zijn dan voorheen.
Ik zou zelf wel benieuwd zijn naar deze camping.
Le Soleil komt in ieder geval genoeg Nederlandse jeugd.
, Datum:
05.12.2018 22:10
Top reacties!
Nog even kiezen en dan komt het toch nog goed, al blijft het zoeken om op zondag aan te komen...
Dank jullie wel!
Ik ga nu kiezen uit:
Les Marsouins
La Marende
Le Soleil
Cala Gogo
Geplaatst door: peeetor
, Datum:
09.12.2018 12:53
Voordeel van Le Soleil is dat die camping echt direct aan het strand ligt. Bij alle andere campings moet je toch een stukkie lopen of met het toeristentreintje.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
08.09.2019 17:54
Astrid, welke van de 4 campings is het geworden? Goede keuze geweest?