Herfstvakantie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Patrick
, Datum:
08.10.2018 16:28
Wij willen met de herfstvakantie (22-10 t/m 27-10) er nog even tussenuit met de kids. Wie weet er een leuke camping en of vakantiepark die dan nog open is en waar ook honden welkom zijn. Liefst met overdekt zwembad, voetbalveld en op loopafstand van een gezellig dorpje . Max 500 km vanuit regio Rotterdam.
Geplaatst door: conny
, Datum:
09.10.2018 18:20
le domaine de Champé in Bussang misschien ?
Ik ken hem niet.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.10.2018 19:01
Geplaatst door: Herfstplezier
, Datum:
09.10.2018 22:19
Het valt dus op dat jullie vakantie in NL, niet samenvalt met de Belgische herfstvakantie...
Wat maakt dat de bezetting ook gespreid zal zijn...
Zeer rustige campings dus.
We gaan een weekje later (allicht) naar Les Abrets. Is zo'n 850 km en dan nog vanuit Brussel.
Wel overdekt zwembad, maar tot daar denk ik de match met wat jullie wensen.
Geplaatst door: Viola
, Datum:
10.10.2018 08:49
@herfstplezier: De herfstvakantie is ook nog eens eens verspreid over twee verschillende weken. De ene regio heeft vanaf komende zaterdag vrij; de andere regio een week later. Ik heb de indruk dat er maar heel weinig mensen in de herfstvakantie weg gaan, maar toch vakantiespreiding.
Geplaatst door: conny
, Datum:
10.10.2018 19:16
In de Ardennen :geen dorpje dichtbij en het zwembad is in oktober gesloten, maar misschien toch het bekijken waard : www.campingbertrix.be
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
10.10.2018 20:57
Mag het ook in Duitsland zijn? Landal camping Sonnenberg is prachtig gelegen met veel voorzieningen voor de kinderen alleen geen dorp op loopafstand, wel een prachtige omgeving.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.10.2018 17:41
La roche en ardenne is n aanrader voor de herfstvakantie. Camping Benelux is geopend.
Duitsland, camping Warsberg is vinden wij veel mooier gelegen dan Sonnenberg. Je kan n uitzichtplek boeken.
Succes ! Wij gaan de herfstvakantie genieten op de waddeneilanden
Geplaatst door: Jurgen
, Datum:
14.10.2018 06:13
Wij zijn in het voorjaar naar Domaine de Champé geweest. De camping op zich is leuk, maar als je aan een gezellig dorpje wil zitten mag je deze camping schrappen. Het s een uitgestorven, mistroostig dorpje met één piepklein caféétje met 2 kleine tafeltjes. Meer zelfs: ook de dorpjes in de directe omgeving zijn alles behalve idyllisch.
Camping Warsberg is dan idd meer een aanrader. Saarburg is een leuk, levendig stadje maar aangezien de camping boven op een steile berg/heuvel ligt heb je wel een auto nodig om er te komen. Ook Trier is een heel leuke (oud Romeinse) stad waar veel te zien is. Als ik me goed herinner op 20-25 autominuten vd camping.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
14.10.2018 10:59
, Datum:
19.10.2018 20:34
Bedankt, wij zijn eruit. Wij gaan een weekje naar capfun camping la bastide.
Alle tips zijn welkom , bijvoorbeeld marktjes, winkels dichtbij, leuke uitjes , route naar de zee,
Geplaatst door: ® Sjikkes
, Datum:
20.08.2019 16:16
Hoe was de vakantie en hoe was de camping? Nog een beetje levendig zo in oktober? En hoe was het weer? Wij hebben mss ook plannen om een weekje weg te gaan in oktober.
, Datum:
26.08.2019 20:08
Camping was op zich aardig, niet groot. Het weer was prima, ruim de hele week rond de 25 graden. Dit was dan ook de reden om naar Nimes te rijden. Alleen vrijwel geen caravanplekken. Heel veel huisjes en het was vrij rustig.
Geplaatst door: lotje1985
, Datum:
27.08.2019 16:22
Wij hebben in Saint Malo (Bretagne) een appartement geboekt. Alleen ik gok dat dat wel verder is als 500 km van Rotterdam. Is op een klein vakantiepark met zwembad. We zien het voor de rest wel.