Camping zoals Les Rivages (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® André
, Datum:
22.09.2018 12:31
Marike,heb jij zelf op Rioclar gekampeerd?
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.09.2018 18:46
@Andre, nee wij hebben er niet zelf gekampeerd, wij hebben op de naastgelegen camping gekampeerd. Wel een kijkje op de camping genomen en vonden het een erg mooie en leuke camping. Vergelijkbaar overigens met de naastgelegen camping waar wij stonden. En ja er was jeugd, maar dat lijkt mij voor hen juist super. Als zij zich vermaken, vermaken Wij ons als ouders ook. Wij waren er overigens met kleine kinderen.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
11.08.2019 15:23
We komen net terug van camping Rioclar. Super camping! Goede keuze geweest.
Ik heb gevraagd aan de kinderen of ze Rioclar of Les Rivages een leukere camping vonden, maar ze konden geen keuze maken. Goed teken vond ik.
Dat wordt voor zomer 2020 nog een uitdaging. Vind maar eens net zo'n leuke camping als Rioclar en Les Rivages :)
Geplaatst door: ® Jacqueline4
, Datum:
11.08.2019 21:44
Karin, hoe is de temperatuur bij Barcelonette? Koelt het flink af ‘ s avonds of kun je dan nog in korte broek zitten?
Geplaatst door: Karin
, Datum:
11.08.2019 22:09
Het koelt wel af 's avonds. Tot 21.30 uur konden we in korte broek buiten zitten. Daarna moest je wel lange broek aantrekken of in de voortent gaan zitten.
1 avond (na een regenachtige dag) was het wel echt koud. Toen was het om 21 uur nog maar 14 graden. Maar dat was 1 avond van de 2,5 week die wij er geweest zijn.
Daar staat tegenover dat je ontzettend lekker slaapt omdat het niet te warm is!