Sneeuw (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
14.05.2018 19:59
Het was net op tv en staat in de krant,er is een halve meter sneeuw gevallen in de Ardeche en nog een paar departementen.
Code oranje is afgegeven.
Sneeuw komt boven de auto' s uit.
Heel bizar.
Wij zitten nu even boven frejus,en hier dus al dagen veel regen en kou.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
14.05.2018 20:22
De webmasters hadden er al melding van gemaakt op Facebook ...
Hogedruk boven Scandinavië geeft slecht weer in het zuiden.....af en toe zit er zo’n jaar tussen.....zomervakantie duurt gelukkig nog even....
, Datum:
14.05.2018 20:27
Ja,maar wij zitten er al.
Het is in heel frankrijk bagger weer.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
14.05.2018 21:23
Nog even volhouden: de vooruitzichten zijn beter...Sterkte!
Geplaatst door: Daido
, Datum:
14.05.2018 21:47
Leuk op wintersport naar de Ardeche.
Geplaatst door: Texel
, Datum:
14.05.2018 23:51
Er zijn toch zeker wel ski's te huur.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
14.05.2018 23:55
Wintersport? Valt tegen, Zag voor de komende dagen al weer 16 graden staan in deze regio...
Geplaatst door: Daido
, Datum:
15.05.2018 04:57
Al die erwtensoep en chocolademelk voor niks ingeslagen.
Geplaatst door: Viola
, Datum:
15.05.2018 08:24
In mei is het weer in Zuid Frankrijk nog niet stabiel. Het echt warme zomerweer begint wat later. Soms is juni zelfs nog niet helemaal zomers. Het gebeurt veel vaker dat Noord Europa in het voorjaar zonnig en droog is, terwijl het in de zomer vaak precies andersom is.
Geplaatst door: ® User15359
, Datum:
15.05.2018 08:30
Hier in het zuiden van de Charente-Maritime is het nog niet zo dat je lekker in de zon gaat liggen, maar het is prima weer om te wandelen en fietsen. Diverse campinggasten zijn er gisteren op uit getrokken en voor vandaag hebben sommigen ook al weer plannen. Dan kan ik weer mooi een flink stuk gras maaien.
Geplaatst door: Ikke_76
, Datum:
15.05.2018 09:02
Ik had het ook gezien :-( Als er van de zomer maar geen sneeuw ligt hihi hihi.....
Maar is het ook in Zuid-Ardèche of alleen in het noordelijke deel van het departement? Volgens mij zitten daar best wel klimaatverschillen tussen......
, Datum:
15.05.2018 13:26
Van mij mag er zomers sneeuwen,dan zit ik er niet.
Nu is het weer opgeknapt en een beetje zon met een graad of 22.
Komende week wordt het 27 graden.
Dus toch nog een beetje zomers gevoel.
Geplaatst door: Den
, Datum:
16.05.2018 09:28
Ik verwacht dat er maar heel weinig forummers sneeuw zullen voelen. Dat valt alleen hoger. In het Rhônedal ed. Werd zware regen voorspeld. Veel vervelender als jouw mooie riviertje plots een zware stroom wordt. Even uitkijken met een plaats vlak langs de rivier uitzoeken. Campings weten dit zelf natuurlijk ook.