campingcheque 2018 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lucy
, Datum:
28.06.2018 13:00
Ruim een jaar geleden heb ik met de organisatie gebeld na omslachtige pogingen contact te krijgen, om mijn €100 op de Silvercard teruggestort te kunnen krijgen, want ik stond voor een revalidatie periode van mij èn mijn man, die uiteindelijk ook dat hele jaar heeft geduurd en nog kunnen we geen verre trektochten maken of zo. De ervaring (reeds voorjaar 2017) leerde al dat de spoeling erg dun is geworden: Noord Frankrijk, België en algemeen buiten Frankrijk. te weinig keus. De gebruiksvriendelijkheid van de site laat zeer te wensen over. De mogelijkheden van de card zijn te beperkt. Dus ik wil dit stoppen.
Geld terugkrijgen kon eerst helemaal niet, sprak de dame aan de telefoon. Na overleg met de achterban kon het in speciale gevallen als het onze wel, maar met een boete en een administratieve inhouding etc etc. Kortom ik kon €25 terugkrijgen. Dat noem ik toch een vorm van diefstal!
Ik besloot om het geld op te maken, wat nu pas in juni kon, en kwam uiteindelijk op een camping 250km van huis, de enige "dichtbij", die deze cheques nog accepteerde en geschikt was voor onze conditie. Daarmee kwam het bedrag niet op, want 100 staat niet in de tafel van 17 en de rest van onze vakantiedagen betaalden we apart. Er staat dus nog €15 euro op waar ik niks mee kan doen!
Bij dezen wens ik uit het systeem gehaald te worden. Moet daar nog een actie voor ondernomen worden? is de vraag,
Geplaatst door: Jacqueline
, Datum:
29.06.2018 15:33
ik wil mijn campingcheques (Goldcard) in Zuid-Frankrijk opmaken, maar zie in het overzicht alleen campings in Noord-Frankrijk. Bestaat de rest van LDF niet meer?
Geplaatst door: V
, Datum:
29.06.2018 16:26
@Lucy: ik begrijp je frustratie, maar voordat je aan de campingcheques begon, wist je dat je als het ware een vakantie vooruitbetaalt. Het is dus niet anders dan iemand die een camping vooruitbetaalt en eerder weggaat door omstandigheden (weer, familieomstandigheden etc.) en ook niets terug krijgt. Het voordeel van de campingcheque is nog dat je het restant later of ergens anders op kunt maken. Bij een vooruitbetaalde vakantie is het hopen dat de annuleringsverzekering uitbetaald.
Geplaatst door: mart
, Datum:
29.06.2018 16:29
Hallo Jaqueline, als je Frankrijk campings in toetst dan zie je inderdaad het kaartje met campings in noord Frankrijk. Maar als je goed kijkt dan zie je de pagina's 1 tot 10 en als je de pagina's aanklikt bijv 10 dan zakt ook het kaartje met campings naar een ander gedeelte van Frankrijk {zuiden }en die komen dan te voorschijn.
Geplaatst door: rob
, Datum:
30.06.2018 11:41
@Lucy: kan je niet dat laatste deel van je tegoed aan de camping betalen, plus de rest contant. Desnoods geef je ze een paar euro fooi. Op die manier heb je wellicht het gevoel dat je alles terug hebt, en die fooi zijn dan kosten die je de camping graag gunt.
Geplaatst door: Kyelle2000
, Datum:
13.08.2018 15:49
Ook wij kunnen geen contact krijgen met camping travel club. Wij hebben nog € 620 op de goldcard staan. Hoe krijg ik dit terug.
Geplaatst door: conny
, Datum:
13.08.2018 15:55
Heeft niemand van de gedupeerden een rechtsbijstandverzekering, waar hij/zij eens contact mee op kan nemen ?
Of "Groeten van Max" ?
Geplaatst door: JAN
, Datum:
13.08.2018 22:45
Ik ben in juni gewoon met mijn Goldcard op vakantie geweest, kort voor vertrek gebeld met de camping travelcheque. Die hebben bevestigd dat ze het systeem gaan veranderen maar dat je gewoon met je opgebouwd tegoed op vakantie kan gaan. Ik heb zelfs nog opgewaardeerd, ging heel soepel en snel.
Dus als je contact met ze wilt hebben pak eens de telefoon.
Geplaatst door: JAN
, Datum:
13.08.2018 22:47
Je kan ze overigens bereiken via 0033 3 85 72 29 90
Geplaatst door: Daido
, Datum:
14.08.2018 05:44
Waarvoor zou je het risico nemen geld over te maken naar die club? Grote kans dat je naar je geld kan fluiten of dat er weinig deelnemende campings zijn.
Je kan toch gewoon campingcard of best deal nemen als je korting wilt in het laagseizoen.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
14.08.2018 12:38
Ik had nog 11 nachten op mijn campingcheque goldcard staan en die heb ik in Zuid Frankrijk deze zomer gewoon op kunnen nemen. Er staat dus nu niets meer op de kaart.
Geplaatst door: Ruud
, Datum:
04.10.2018 12:05
De kaarten Silver en Gold bestaan nog wel, maar er doen nog maar heel weinig campings aan mee. Het is niet duidelijk hoe dit in de toekomst verder gaat.
Staat er nog een saldo op;
Stuur een email aan: contact@campingtravelclub.nl,
zet in je mail dat je door het gewijzigde beleid geen kans hebt gezien de kaart te gebruiken en eis dat het saldo wordt overgemaakt op je bankrekening.
Vermeld je kaartnummer, rekeningnummer en adres gegevens.
Het lijkt te werken.
Ik heb hierop een positieve reactie ontvangen.
Veel succes
Geplaatst door: Ruud
, Datum:
07.11.2018 12:19
Ik heb inmiddels het tegoed van mijn Goldcard teruggestort gekregen