campingcheque 2018 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: mart
, Datum:
22.12.2017 15:35
Weet iemand of de camping gold of zilver card nog bestaat, er gebeurd helemaal niets meer op internet. Ik heb mijn cheques voor de zekerheid maar opgemaakt in Frankrijk . Mijn card moet in januari verlengd worden, ik ga dat maar niet doen.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
22.12.2017 17:52
Welke site? Zo te zien is campingcheque.nl gewoon opgekocht door een domeinkaper. Dat doet vermoeden dat de hele campingcheque niet meer bestaat. De ANWB verkoopt 'm in ieder geval al drie jaar niet meer...
, Datum:
23.12.2017 10:05
Camping Travel Club is de nieuwe naam, op facebook is ook geen activiteit meer , voor het laatst juni , terwijl ze toch regelmatig er op waren.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
23.12.2017 12:57
Ik denk dat je je terechte conclusie al getrokken hebt. Afgezien daarvan: ze laten een gerenommeerde merknaam vallen en het Nederlands is een beetje raar...
Geplaatst door: j
, Datum:
23.12.2017 21:22
Dacht dat campingcheques onder de KAWAN groep viel, maar of dat nog steeds zo is?
Geplaatst door: Paul T
, Datum:
25.12.2017 10:51
Die vallen nu inderdaad onder de Kawan groep. Het is altijd een Franse organisatie geweest. Dat de ANWB de cheques verkocht was een dienstverlening van ze maar verder hadden ze geen bemoeienis. Bij ons staan nog steeds punten op ons tegoed als je inlogt. Hun officiële site is https://www.campingtravelclub.fr
Daar je taal kiezen. Ook hebben ze een Facebook pagina https://m.facebook.com/campingcheque.fr. En bij Google playstore kan je de "camping travelclub gids" app downloaden.
, Datum:
23.01.2018 15:17
Paul T heeft u inmiddels wel de nieuwe campingtravelgids 2018 ontvangen ? want als de zilver en goldcard niet meer bestaat waar kan je je eenheden die er nog opstaan declareren?
Geplaatst door: Paul T
, Datum:
24.01.2018 09:51
Nee niet ontvangen.
Ik ben nu toch wel bang dat het einde oefening is.
, Datum:
24.01.2018 16:06
Bedankt voor het reageren. Wel raar dat niemand er iets van weet ,want je zal er maar een hoop tegoed ophebben, dan ben je wel je geld kwijt. Ik heb gelukkig mijn tegoed op de Goldcard opgemaakt.
, Datum:
25.01.2018 11:04
Ik heb eindelijk contact kunnen krijgen met de campingtravelclub. Ze gaan met dit systeem stoppen, je kan er geen eenheden meer opzetten en de mensen die er nog een tegoed ophebben staan ,die mogen ze nog gewoon gebruiken. Er komt eerdaags een nieuwsbrief waarin staat wat ze gaan doen.
Geplaatst door: gerrito
, Datum:
25.01.2018 17:47
Camping Travel Club
25 januari om 12:36
Hallo Gerrit , in 2018 komt er geen papieren editie van de gids meer uit. Alle informatie voor de campings zal binnenkort op onze website beschikbaar zijn. Zo zijn eventuele veranderingen in de loop van het jaar eenvoudig door te voeren
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
25.01.2018 19:47
En dat mag je hier in januari lezen
1 maand nadat normaal de gids in huis viel(december)
Blij dat ik in 2017 m,n laatse cheque heb op gemaakt
het waren er ooit meer als 100 in 1 jaar
hoe help je een goed product om zeep
Geplaatst door: Pieter
, Datum:
25.01.2018 20:57
Klopt na veel aandringen kwam er eindelijk een antwoord.
Jammmer dat er gestopt gaat worden en zeker op deze manier.
Wat gebeurd er met het betaalde lidmaadschap 2018, en de verzmelde punten?
Het was en is niet netjes alle trouwe leden in het ongewisse te laten na alle jaren.
Geplaatst door: Barbara
, Datum:
29.01.2018 19:46
Probeer nu al een hele tijd om contact te krijgen met de CAmping Travel Club. Maar krijg rare en niets zeggende antwoorden. In een raar ape taaltje Laat ze ons gewoon het geld terug geven dat nog op de kaart staat.
Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Geplaatst door: Campingfreak
, Datum:
31.01.2018 15:31
Ik lees met grote verbazing de bovenstaande reacties.
Blijkbaar is het niet duidelijk van wat de veranderingen zijn bij Campingcheque.
Ok, de naam is gewijzigd in Campingtravelclub, waarom is mij ook niet duidelijk.
Echter als men de website goed doorneemt dan zal het duidelijk worden dat er voor een ander systeem is gekozen.
Het komt hierop neer dat de aangesloten campings verschillende tarieven hanteren.
Het tegoed op de Gold- of Silvercard is een soort portemonnaie geworden waarmee het campingtarief van 15,00 of 17,00 of 19,00 euro wordt betaald.
Op de website zijn de aangesloten campings terug te vinden met de diverse tarieven.
Hopelijk is mijn uitleg duidelijk.
Geplaatst door: Martine
, Datum:
03.02.2018 14:52
Gister via Facebook app bericht van ze:
Hallo, onze site wordt binnenkort bijgewerkt met de datums van acceptatie van campings en alles wat je nodig hebt :)
En als ik vraag wanneer binnenkort is krijg ik geen reactie meer.Heel vaag! Heb er geen vertrouwen in. Heb nog krediet van € 179,- op de kaart staan - ben echt bang dat ik er naar kan fluiten.
Geplaatst door: Hulst
, Datum:
03.02.2018 23:09
IIk weet het ook niet maar heb wel ruim 640.00 aan overnachtingen staan
Geplaatst door: Marion E.
, Datum:
04.02.2018 19:43
Dit kwam ik tegen op het forum van Radar. https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=170513
Kijk bij de laatste posts. Blijkbaar is het iemand gelukt om telefonisch contact te krijgen. Hem werd verteld dat hij zijn tegoed gewoon kan opmaken, maar niks meer kan opwaarderen en dat ze gaan stoppen.
Geplaatst door: conny
, Datum:
05.02.2018 10:31
Misschien kun je eerst bij de (destijds) aangesloten camping van je keuze informeren ?
Je tegoed kan niet niet zomaar verdwijnen ..... (of wel dus).
Succes gedupeerden !
, Datum:
05.02.2018 13:26
CampingFreak , Ik begrijp dat u verbaasd bent. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen en we kregen ook geen nieuwe gids en de prijzen waren nog van 2017. En ook niets aangekondigd dat er het een en ander ging veranderen, dan mag je toch wel bezorgd zijn over je tegoed die je nog hebt. En zeker dat ze moeilijk te bereiken zijn,en heel vaag doen. Ik heb nu net gezien dat op de site de campings van 2018 er op staan . Campingtravelclub had gewoon in december de klanten op de hoogte moeten stellen dat ze er mee gingen stoppen,dan was er niets aan de hand geweest.