campingcheque 2018 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Piet Waldekker
, Datum:
05.02.2018 14:57
Beste mensen,
Jaren lang Campingcheque gebruikt, . eerst papieren en nu Goldcard maar heb het helemaal gehad met deze Travelclub. Probeer de hele dag al te bellen, maar krijg de boodschap om op werkdagen van 0900 tot 12.00 en van 14.00 tot 17.00 uur te bellen en op mijn kalender en klop bel ik op die tijden.......weet niet in welke wereld deze club leeft.
Wil mijn gespaarde punten verzilveren en eventueel mijn kaart verlengen. Staan nog 7 cheques op! Heb al jaren een Goldcard. Is geen link op de site om op geen te klikken, geen kaart verlengen en geen punten verzilveren.
Wie o wie weet raad.....
Groet Piet Waldekker
Geplaatst door: mart
, Datum:
05.02.2018 15:44
Piet, Je kan je goldcard niet meer verlengen en ook geen geld meer op de card zetten. Ze gaan er mee stoppen op deze manier, maar de mensen die er nog een tegoed ophebben staan die kunnen ze nog opmaken, dus als ik u was zou ik het dit jaar maar doen. Ik heb ze telefonisch gesproken en zeiden tegen mij dat ik blij moest zijn dat ik ze opgemaakt had . Ik heb op de site van Travelclub de deelnemende campings gezien die nog meedoen in 2018. En hoe het gaat met de gespaarde punten dat weet ik ook niet, ik heb ook nog 70 gespaarde punten over. Maar als het goed is dan moet er binnenkort een nieuwsbrief komen waar in staat wat ze precies gaan doen. Dat heeft de dame aan de lijn tegen mij gezegd.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
06.02.2018 15:16
De Camping Cheque, waarmee kampeerders in het laagseizoen voordelig kunnen overnachten op aangesloten campings, gaat verdwijnen. Tegoeden die op de kaart staan zijn nog bruikbaar, maar opwaarderen is niet meer mogelijk. Dat meldt woordvoerder Mirte Huisman desgevraagd.
Er zijn klachten binnengekomen over de Camping Cheque: tegoeden zouden zomaar zijn verdwenen en de organisatie die de kaart exploiteert slecht bereikbaar. Huisman geeft toe dat er problemen zijn met de bereikbaarheid: het nummer in Rotterdam staat doorgeschakeld naar de organisatie die in Frankrijk is gevestigd. Daardoor wil de lijn nogal eens overbelast zijn. “Mensen kunnen ook een mail sturen naar contact@campingtravelclub.com”, zegt zij.
Dat er veel wordt gebeld komt volgens haar doordat het verspreiden van de nieuwsbrief vertraging heeft opgelopen. Ook de nieuwe website, www.campingtravelclub.nl, is nog niet op orde, terwijl de oude website, www.campingcheque.nl, uit de lucht is. “Er wordt hard aan gewerkt”, verzekert zij.
Op klachten op de site van het televisieprogramma Radar dat tegoeden zomaar verdwijnen, zegt zij dat tegoeden inderdaad niet onbeperkt houdbaar zijn. Huisman: “Het tegoed op de silvercard blijft twee jaar staan, op de goldcard vier jaar. Dat staat gewoon in onze algemene voorwaarden. Soms hebben de mensen dit niet in de gaten.”
Geplaatst door: pilam
, Datum:
15.02.2018 12:39
ZEER goed nieuws
De website van travel club word geupdate voor 2018.
De app verdwijnt voor 2018.
Ze maken deel uit van de groep "vacalians" en gaan werken met de groep "canvas" voor 2019.
De geldige campingcheques kunnen nog gebruik worden. ( Heb een mail gestuurd en ik heb antwoord ontvangen op 14/02/2018 getekend door Nolween van Travelclub )
Website: www.campingtravelclub.fr
Geplaatst door: ggonggrijp
, Datum:
17.02.2018 13:56
Hallo campingvrienden,
Waar vindt je de campings van 2018 die dit jaar nog de goldcard ( waar cheques opstaan) accepteren? Ik heb er nog 18 opstaan. en wil graag weten op welke camping in Istrie ze nog geaccepteerd worden. Anders moeten we n.l op zoek naar andere mogelijkheden.
Bedankt.
, Datum:
18.02.2018 10:05
GG, Je gaat naar campingtravelclub.nl, en vult het land of camping in van je keuze, en dan klik op zoek.
Geplaatst door: Passief
, Datum:
22.02.2018 10:12
Ja, ik denk ook dat het een aflopende zaak is. Inderdaad op Facebook via de chat een vraag gesteld, waarop gereageerd met een standaardmail dat ik een nummer in Frankrijk moest bellen. maar die taal beheers ik niet, helaas. Mijn man het Nederlandse nummer gebeld, maar enkel andere talen, behalve het Nederlands, later terugbellen wanneer Nederlandse collega er was, was het antwoord. Toen weer gebeld, geen doorkomen aan, toen eindelijk contact, zij het via via. Nu zitten we nog met deze vraag, waar ook maar geen antwoord op komt, nl. we hebben nog geldige cheques, maar onze Goldcard is verlopen, kunnen we er dan nog wel mee terecht op campings?
Geplaatst door: Passief
, Datum:
22.02.2018 10:13
Nog een aanvulling, in het 2017 boekje staan nog 37 campings bijv. in Duitsland, maar op de site zijn het er nog maar 10.
Geplaatst door: Chrisie
, Datum:
23.02.2018 17:57
Onze gold card is ook vervallen, maar hebben van de camping waar we al jaren gaan de melding op onze vraag bekomen, we kunnen nog steeds de overnachting kredieten gebruiken indien deze niet vervallen zijn.
Een tipje kijk eens op CKE kaart vele campings nemen deze kaart aan.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
24.02.2018 16:32
Geplaatst door: Diny
, Datum:
17.03.2018 19:26
Ik heb vandaag op de site van Camping Travel Club het saldo van onze Gold Card bekeken. Op die site kan je ook bekijken welke campings aangesloten zijn. Valt niet tegen. Best wel veel.
TER OVERNAME: omdat wij dit jaar een camping hebben gekozen die er niet bij hoort bied ik bij deze onze Gold Card aan om de laatste 5 eenheden a €16,00 over te nemen. Zijn nog te gebruiken tot december 2018.
Voor €60,- stuur ik de kaart op en doe er desnoods een brief bij waarin ik verklaar dat u de kaart met mijn toestemming gebruikt.
Geplaatst door: bob
, Datum:
18.03.2018 10:28
Kan je de overgebleven cheques niet gebruiken voor de overnachtingscampings onderweg ?
Lijkt me een aanbod voor avonturiers.
Ik zou wat moeite hebben om dingen over te nemen waarvan onduidelijk is wat de ondersteuning is, tegen deze prijs.
Sterker nog: tegen welke prijs dan ook.
Ze zijn op naam gesteld, dus het is maar de vraag of je "toestemmings"-brief werkt.
Geplaatst door: rvorst
, Datum:
18.03.2018 19:37
Dan is er nog altijd campingcard ACSI.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
28.03.2018 17:04
Lang leve de ACSI ! Door heel west Europa geen problemen.Logischdat CC eronderdoor is gegaan Samen met echtgenote ( beiden 80 plus ) per 20 april 2018 voor 60 nachten naar het Zuiden. Zelfs voor gepensioneerden nog te doen.
Geplaatst door: Archie
, Datum:
22.04.2018 22:46
Een (nog steeds) wat minder bekend alternatief voor Camping Cheque (CTC) is Best Deal van Campingnavigator.
Een Nederlandse organisatie die een vergelijkbaar aanbod heeft als Camping Cheque, maar met als voordeel dat er niets voor betaald hoeft te worden om lid te worden (i.t.t. ACSI).
Simpel registreren, u ontvang een lidmaatschapskaart, toont die u op de deelnemende campings en ontvangt de korting.
Archie
www.archiescampings.eu
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
23.04.2018 00:06
, Datum:
27.04.2018 09:13
De ANWB heeft de Camping Key kaart. Met deze Key kaart heb je ook in het voor en najaar korting op heel veel campings in heel Europa. Het is vergelijkbaar als de ACSI kaart. Een leuke aanvulling op de andere kaarten, ze hebben soms toch weer andere campings er op.
Geplaatst door: Corrie
, Datum:
27.04.2018 09:19
Die kaart van ANWB is absoluut niet te vergelijken met de ACSI Card. Als je het aanbod van campings ( in het voordeel van Acsi, vooral in Frankrijk) vergelijkt dan zie je het.
, Datum:
27.04.2018 09:59
De kaarten hebben allebei ruim 3000 campings in hun assortiment, dus vind ik dat het best vergelijkbaar is. Het is maar waar je heen wilt, en zoals ik zeg, is het een leuke aanvulling op de andere kaarten. Ze hebben gelukkig niet allemaal de zelfde campings in hun gids, dan heb je uiteindelijk meer keus.
Geplaatst door: lisken
, Datum:
12.06.2018 09:52
jammer scheelde wel veel bij sommige campings wilde weer mijn goldcard opwaarderen maar na al deze verhalen wacht ik liever en ga met acsis card cameren er staat nog 3 euro op dus ik wacht maar even af