Mogelijkheid ordenen campings in campinggids naar departement? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Artje
, Datum:
06.07.2016 20:58
Inmiddels heb ik een campinggids samengesteld van 45 bladzijden. Maar de campings worden in de lijst weergegeven op volgorde van plaatsing en dat is in mijn geval lukraak geweest, vaak naar aanleiding van de laatste meningen. Graag zou ik deze campings achteraf nog kunnen ordenen naar de verschillende departementen. Is hier een mogelijkheid voor?
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
06.07.2016 23:24
Mijn campinggids kun je sorteren met behulp van de Ranking (Rangschikking-nummer). Als je het ranschikking-nummer gelijk maakt aan de eerste 2 cijfers van de postcode, dan wordt de lijst op departement gesorteerd.
Als je Mijn campinggids exporteert als Campinggids, dan wordt deze gesorteerd op gebied, regio, departement, plaats. Helemaal links is een group-tree waar je op kunt klikken om op die manier snel naar de gewenste camping te gaan.
Als je exporteert als overzicht, dan wordt de ranking ook toegepast.
Je kunt de ranking aangeven als je de camping toevoegt aan de gids, maar ook achteraf wijzigen.
Het overzicht kun je ook als Excel bestand downloaden en vervolgens naar wens bewerken.
Geplaatst door: Artje
, Datum:
07.07.2016 08:16
Bedankt voor deze informatie, daar ga ik mee aan de slag!
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
08.07.2016 21:20
Super! Ik vroeg me dat ook altijd af. Nu heb ik alles bij de hand, ook zonder wifi!