Mening (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Marijke(andere)
, Datum:
28.06.2016 22:35
Als je een mening over een camping zet dan verschijnt hij niet metteen of heb ik een fout gemaakt?
Geplaatst door: ® daido1964
, Datum:
28.06.2016 22:46
Nee, meningen worden eerst bekeken door de webmaster of er geen rare dingen instaan.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
28.06.2016 23:09
Geplaatst door: ® Marijke(andere)
, Datum:
29.06.2016 07:37
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
29.06.2016 12:57
Over meningen gesproken... vraag voor Tineke en Johan: Wanneer komen Normandië en Bretagne eens aan de beurt? Dat zijn ook prachtige streken met prima campings en horen toch ook bij Frankrijk...
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
29.06.2016 18:20
De nieuwe look is zeker mooi. Maar de meningen veel moeilijker vindbaar. Ook als je verder zoekt naar een camping, moet je voor de meningen verder klikken. Men wil gemak en snelheid. En die is helaas in de nieuwe opzet naar achteren geschoven. Dus wordt er minder geplaatst. Ik ben een trouwe bezoeker, maar vind mijn weg minder makkelijk dan voorheen. Gelukkig is er ook veel positief veranderd. Je eigen favoriete campings, de foto's. Succes!!!
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
29.06.2016 23:08
Ik zag net een mening staan over dat deze website op zijn retour is. Met onderbouwing van de schrijver.
Is die weggehaald of ben ik nu gek en waarom is die post weggehaald?????
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
29.06.2016 23:21
Dat was een reactie van de moderator zelf die je mist.
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
30.06.2016 06:34
Nee, het ging over iemand die vond dat deze site op zijn retour was. Hij ergerde zich eraan dat mensen details over een bepaalde plaats en dat het niet meer over het echte kamperen ging.
Ik heb zelf ook wel gemerkt dat mijn reacties waren verwijderd, en niet dat ze over de limit waren of niet over het onderwerp gingen.
Het begint wel een beetje op censuur te lijken.
Geplaatst door: Jetje
, Datum:
30.06.2016 07:27
Heb nog nooit een site gevonden voor andere landen waar zoveel informatie te behalen is als deze. Dus mensen blijf netjes tegen elkaar, en als je het met dingen niet eens ben, kijk dan gewoon op andere sites voor info. Waarom toch altijd dat negatieve, het leven en vooral vakantie is te leuk om je bij de voorbereidingen al te ergeren aan bepaalde mensen of dingen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
30.06.2016 10:05
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
30.06.2016 11:21
Helemaal blij met die snelle moderators hier op het forum!
Ik kijk ook regelmatig op het noorwegenforum. Daar is een trol die erg vaak heel vervelende dingen plaatst. Soms ook op de persoon af. De moderator van dat forum heeft aanzienlijk minder tijd om het bij te houden dus soms staat het er dagen op. Als je daar een keer "nieuw" komt kijken denk je "wat is dit voor gekke bende" en je laat dat forum links liggen.
Dus niks dan lof voor Johan en Tineke en de enkele anderen die deze website beetje 'schoon" houden.
Geplaatst door: bert
, Datum:
30.06.2016 11:54
Tineke, bedankt voor de reactie. Nu snap ik het!
Ik wilde juist op die reactie reageren, maar was verbaasd dat de reactie ineens verdwenen was.
Overigens deel ik de mening van Jet in grote lijnen.
Geplaatst door: Slimpie
, Datum:
30.06.2016 13:57
@mar3tent: Op een Noorwegenforum vind ik het niet zo vreemd dat daar een trol komt... Trollen horen immers bij de Noorse cultuur. ;-)
Geplaatst door: rob
, Datum:
30.06.2016 20:58
Ik geef ook wel eens bijdragen waarbij frustratie of afkeuring blijkt. Maar dat is een beetje een fact of life. Ik kan ook kiezen om niet te reageren als iemand vraagt hoever plaats 143 op camping A van het toilet afligt ...
De echte trollen daargelaten vind ik dat zulke (die van mij dus) bijdragen wel moeten kunnen.
Ondanks de nodige ergernissen die ik heb, vind ik dit een waardevolle site. Met dank aan de beheerders.