Het is maar dat u het weet !! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: karin
, Datum:
20.06.2016 14:30
De (enigszins) negatieve ervaringen m.b.t. l'Arche in Anduze zijn verwijderd.
Ik was namelijk benieuwd hoe lang mijn ervaring (met laagste cijfer 5!) zou blijven staan.
U bent gewaarschuwd.
Geplaatst door: Viola
, Datum:
20.06.2016 14:31
En wat was dan je negatieve ervaring?
Geplaatst door: domaine
, Datum:
20.06.2016 14:38
Daar ben ik ook benieuwd naar , as zomer zullen wij daar ook 7 dagen verblijven.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
20.06.2016 14:47
In mijn geval ging het om het matig schoonhouden van het sanitair. Maar het gaat niet alleen om mijn mening. Er zijn er veel meer verwijderd waar een laag cijfer in voorkomt. Ik weet wel, het zijn momentopnames, maar hier wordt toch gesjoemeld met de reacties van bezoekers van deze site/camping.
Geplaatst door: ® Mariët1
, Datum:
20.06.2016 15:28
Dat meen je niet?!?! Ik ben er altijd vanuit gegaan dat deze cijfers en reacties betrouwbaar zijn en bezoek geen camping zonder in elk geval eerst even hier gekeken te hebben.
Geplaatst door: Bart
, Datum:
20.06.2016 15:33
Wat is betrouwbaar? Lees tussen de regels door. Jouw ergernis hoeft niet die van mij te zijn. Toch blijft het wel vreemd dat ze verdwenen zijn.
Geplaatst door: Sophie
, Datum:
20.06.2016 16:45
Er staan nog maar 17 meningen. Dat is inderdaad wel vreemd. Misschien verklaarbaar, ik weet het niet. Opschoonactie?
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
20.06.2016 16:50
Ik zie wel een mening van Karin uit Pijnacker van augustus 2015
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
20.06.2016 16:58
Het is maar dat u het weet. Karin en Sophie zijn dezelfde persoon en deze persoon heeft geen meningen over camping de L'Arche geplaatst. Een e-mail adres wordt er ook niet bij geplaatst en kan door ons dan ook niet per e-mail benaderd worden.
Sophie/Karin, wanneer zou deze mening geplaatst moeten zijn en onder welke naam?
Geplaatst door: Sophie
, Datum:
25.06.2016 11:43
Geplaatst door: Josée
, Datum:
25.06.2016 12:42
Ik denk niet dat het opzet is gebeurd, want bij Castel Rose staan ook nog maar 12 meningen.
Geplaatst door: Neel
, Datum:
25.06.2016 20:13
Ik heb ook wel eens ergens een negatieve mening geplaatst en/of een laag cijfer en dat bleef gewoon wel staan. Ook heb ik bij meerdere campings negatieve dingen gelezen of lagere cijfers gezien.
Geplaatst door: paul
, Datum:
01.07.2016 19:22
Hallo,
Wij hebben er drie weken gestaan en het sanitair was brandschoon. Als de mensen het sanitair gebruiken zoals ze dat thuis doen,
is er niets aan de hand.
Paul.
Geplaatst door: ® s@ndra
, Datum:
01.07.2016 19:43
Ik heb zelf ook wel eens een negatieve mening geplaatst en die is altijd blijven staan. Nou heb je negatieve meningen en negatieve meningen natuurlijk.
Je kunt negatief zijn met respect en ondebouwing en je kunt negatief zijn en gaan afzeiken. Dat respectloze afzeik-meningen verwijderd worden snap ik dan weer wel.
Geplaatst door: ® Richard Vrieling
, Datum:
01.07.2016 21:35
Wij zitten komende zomer 18 dagen op de l'arche mede obv reacties hier, maar ook bij zoover.
Zou t wel slechte zaak vinden als meningen verwijderd worden. Als iemand heel negatief is lees ik dat graag als dat terecht is of een individuele ervaring.
Als er sprake is van een mening die niet door de beugel kan dan komt hij toch niet eens op de site?
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
01.07.2016 21:47
Karin, sophia en pierre schijnen trollen te zijn op dit forum. Het is 1 dezelfde persoon. Dat kan de webmaster aan het ipadres zien.
Geplaatst door: peter.p
, Datum:
04.07.2016 18:16
Wij hebben de hele maand juni 2016 op deze camping gestaan, en gebruikt gemaakt van de sanitaire ruimte
achter het restaurant .
Ik ( man ) was vaak om 07.30 in de sanitaire ruimte, en het was er altijd brandschoon, zowel toiletten als douche ruimte.
Maar je treft natuurlijk altijd smeerpijpen, die over de bril pissen en de remsporen achterlaten, terwijl er een borstel naast staat. Dat kan je toch niet vertalen in een camping die niet schoon maakt.
Het zijn de camping gasten zelf die het zo smerig achterlaten ( misschien thuis ook ??? )
Voor ons in ieder geval een nette camping met vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
04.07.2016 19:01