campers (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Marian5
, Datum:
25.06.2016 19:03
@Texel,
veel campings hebben daar toch plaatsen voor buiten de camping, kale parkeerplaats. Logisch dat die dan voor een heel klein bedrag gebruik mogen maken van zaken op de camping. Ze huren immers geen grote plek met privacy. Het levert de eigenaar extra geld op, mooi voor ze. En voor de campinggasten die dan niet tussen grote campers staan die op en af rijden. Vind het prima, maakt voor mijn portemonnee namelijk helemaal niks uit.:-)
Geplaatst door: Sophie
, Datum:
25.06.2016 19:04
Trouwens, campers zijn in Frankrijk eigenlijk overal welkom. Op campings, camperplaatsen, maakt niet uit waar. Dus ook bij campings overnachten hoort daarbij. De bekrompenheid over gebruik van de faciliteiten zit namelijk niet bij de Franse campingeigenaar maar bij de Nederlandse toerist en bijvoorbeeld ook bij Recron Nederland die altijd de wapens oppakken als er ook maar ergens in Nederland een camperplaats dreigt te worden geopend.
Geplaatst door: Kurt
, Datum:
25.06.2016 20:24
En laat nou net de grootste klagers pronken met hun eigen toegekende label als verdraagzame mens ...
Geplaatst door: ® Texel
, Datum:
25.06.2016 21:26
Vorig jaar in La Turballe was een "poortwachter" die poogde de lopende en fietsende camperaars tegen te houden. In La Fleche werd de achterpoort van de camping op slot gedaan omdat het aantal camperaars dat gebruik maakte van het zwembad en het sanitair de spuigaten uitliep. Dus Sophie, dat de campingbeheerders geen bezwaar hebben is een fabeltje. Wat denk je waarom je op veel campings van die stomme polsbandjes moet dragen?
Afgunst speelt bij mij absoluut geen rol. Om de paar jaar bekijk ik de optie camper, maar ik blijf de voorkeur geven aan mijn caravan.
Geplaatst door: ® Izelle
, Datum:
25.06.2016 21:52
Even over de vermeende afgunst van kampeerders ten opzichte van camperaars.
@Sophie: Hoe bedoel je dat nu?
Afgunst omdat campers goedkoper overnachten? Of omdat campers vaak duur zijn?
Ik snap het niet zo goed. Ook wij kiezen voor een caravan omdat we dat prettiger vinden als een camper (dan kun je bijvoorbeeld slecht afzonderlijk op stap met de auto: Als de een weg is kan de ander geen kopje thee meer zetten!) .
Ik ken het allebei maar vind een camper echt niet fijn. En als hij groot is kun je er slecht mee in de stad parkeren...waarom denk je nu aan afgunst?
Geplaatst door: Sophie
, Datum:
25.06.2016 22:38
Dan moet je maar beter lezen. Ik haak af in deze discussie.
Geplaatst door: ® Izelle
, Datum:
25.06.2016 22:57
Oeps! Ik wist niet dat je kwaad werd! Fijne avond nog.
, Datum:
25.06.2016 23:10
@Sophie Gebrek aan steekhoudende argumenten?
Overigens wacht de webmaster nog steeds op een antwoord van jou.
Geplaatst door: Piggelmee
, Datum:
26.06.2016 10:58
@Texel
Volgens mij niet alleen afgunst maar ook het probleem van een discussie niet kunnen voeren (voor Texel winnen) zonder ingrijpen van de webmaster.
Kinderachtig zeg.
, Datum:
26.06.2016 16:10
@Pig jouw reacties hier en ook op andere topics zijn te kleinzielig en te dom om op te reageren. Vervuil deze site niet langer.
@Izelle jij omschrijft heel mooi hoe ik over campers denk. Of ik er over een paar jaar nog zo over denk is maar de vraag, want ooit vond ik een caravan ook helemaal niets. Mensen en wensen kunnen in de loop der tijd veranderen.
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
26.06.2016 16:15
Doe deze ook maar op slot! Vakantiestress????
Geplaatst door: Jet
, Datum:
26.06.2016 16:38
@tex ...er is dus nog hoop?? (Voor u).
, Datum:
26.06.2016 17:20
@Jet. Ik schreef het al; een mens kan veranderen. Onze caravan gaat inmiddels al 17 jaar mee en dan ga je aan vervanging denken. Vrienden en kennissen, zelf al jaren camperaars, proberen mij richting camper over te halen. Daarom bezoek ik dan ook van tijd tot tijd een camper dealer. Ik sta echter nog steeds achter de mening van Izelle.
Geplaatst door: Theo
, Datum:
26.06.2016 20:28
Texel ..hou die gedachte vooral vast en blijf met de Caravan rijden ....en probeer anderen niet te beledigen of een stempel op te drukken !!