campers (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Prudence
, Datum:
18.06.2016 14:18
Wij hebben april - mei weer wat campings in frankrijk aangedaan en wij hebben ons enorm geergerd aan die grote autobus-achtige campers die dan toevallig voor je komen staan!! Je uirzicht is helemaal weg!! Je kan er ook niet omheen kijken. Ik vind dat campers niet op een gewone camping mogen staan!! Wel op een apart veld if straatje waar ze naar campergenoten kunnen kijken!! Wat vindt u??
Geplaatst door: Martine
, Datum:
18.06.2016 14:59
Onze caravan is 2,6 meter hoog en 7,5 meter lang. Als wij voor u komen staan heeft u ook geen uitzicht meer. Moeten caravans dan ook naar een apart straatje?
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
18.06.2016 15:11
Ook eens meegemaakt op de camping van Auzerre. Hadden een leuk plekje met een mooi uitzicht.
Even de stad in en toen we terugkwamen stond er een enorme Engelse camper voor de ingang van de tent,
Hadden we dus een prachtig uitzicht op een witte glanzende muur.
Geplaatst door: ® Nic
, Datum:
18.06.2016 15:18
Veel caravans zijn net zo groot als veel campers,dus mensen met een grote caravan 'mogen' niet klagen over campers.
Ik neem aan,dat je zelf in een tent kampeert?
Geplaatst door: ® prudence
, Datum:
18.06.2016 15:42
Ik zal u antwoord geven Nic: wij hebben een middelgrote caravan maar die is toch de helft kleiner dan zo'n autobus-camper!!! Verbieden op een 'gewone' campinf!! Bussen moeten ook op een aparte parkeerplaats dus waarom zo'n camper niet!!
Geplaatst door: ® Marijke(andere)
, Datum:
18.06.2016 16:15
Met autobus campers neem ik aan dat je een camper bedoeld die echt het formaat van een bus heeft en niet een doorsnee camper die idd vaak minder ruimte inneemt dan een auto/caravan combi. Op veel campings is het al geregeld aparte plaatse voor campers en dat zijn niet altijd de mooiste plekken kan ik zeggen. Onze camper is bijna 7 mtr. en houden altijd rekening met anderen als het mogelijk is. Maar dat deden we ook al toen we nog met de tent/vouwwagen op vakantie gingen.
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
18.06.2016 17:53
Als wij ons eraan ergeren gaan we ergens anders staan of naar een andere camping.
Geplaatst door: Michel
, Datum:
18.06.2016 18:19
Typisch probleem van mensen in de eerste wereld.
Geplaatst door: Jola
, Datum:
18.06.2016 18:20
Ja inderdaad, het formaat van een bus! Er was er een op onze camping die had nog uitschuifbare zijkanten én een trailer met een personenauto er op!! Die stond naast ons!! Na 2 dagen is 'ie gelukkig weer vertrokken!!
Geplaatst door: Sophie
, Datum:
18.06.2016 18:23
@Prudence
Ook nog een apart veldje voor moslims misschien? Onverdraagzaamheid is de grootste aanleiding voor ellende in de wereld.
(onze camper is 5 meter 99)
, Datum:
18.06.2016 18:25
Hoop trouwens dat de webmaster deze stennismakerij verwijdert.
, Datum:
18.06.2016 18:26
Het valt me op dat de campermensen in de verdediging gaan!! Waarom gaat u niet naar een camperplaats? Die zijn nl voor campers en niemand zeurt erover!!
, Datum:
18.06.2016 18:28
Dit is een discussie en geen stennismakerij hoor!
, Datum:
18.06.2016 18:28
Dit is een discussie en geen stennismakerij hoor!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
18.06.2016 18:29
SVP klagen bij de campingbaas en bij het gemeentebestuur. Als camper-toerist erger ik me er aan dat ik gedwongen wordt op campings te staan (ook al mag dat in Frankrijk en veel andere landen niet eens, de praktijk is soms anders) omdat gemeenten zich laten leiden door klagende campingbazen...
Overigens is ook mijn camper met 2,60 meter hoog en krap zes meter lang niet groter dan een caravan. En hij is niet eens wit...
Ook een optie: kies niet voor massacampings maar voor kleine campings (liefst à la ferme). Dan sta je vaak automatisch al zo ver van elkaar af dat je geen last van de buren hebben, ongeacht of die nu met een california/vw-busje of met een mega-caravan komen.
, Datum:
18.06.2016 18:33
Een mega caravan (2-assers) worden op normale campings niet toegelaten. Een mega camper wel!! Wat is het verschil?
Geplaatst door: ® Mariët1
, Datum:
18.06.2016 18:35
Zou het misschien zo kunnen zijn dat die plaats toegewezen is door de receptie? Veel grote campers kunnen niet overal staan ivm overhangende takken o.i.d. en dan weet de receptie ze een plaats aan te wijzen die dat soort 'overlast' niet geeft. Overigens.... zelfs al heb je een kleine caravan, type Pino, dan nog kun je daar niet doorheen kijken en kun je dus iemands uitzicht verpesten. Tenzij je 2.30 bent en erover heen kunt kijken of dat je ogen een meter of 4 - 5 uit elkaar zitten.... Zelfs een tent ontneemt uitzicht, net als een windscherm of een tarp. Als je verzekerd wilt zijn van een blijvend uitzicht zul je moeten zorgen dat je op de 'eerste rij' staat.
Ik neem aan dat je naar die mensen bent toegegaan en je onvrede geuit hebt?
, Datum:
18.06.2016 18:42
@Jola
Misschien wil je 3 tellen nadenken voordat je wat zegt tegen anderen en ongegeneerd op een ongelooflijk foute manier zit te generaliseren.
, Datum:
18.06.2016 18:42
Het gaat miet zozeer alleen over het uitzicht. U heeft ws ook een camper? Haha...dacht ik al. Je moet hetzelf niet willen om net zo'n joekel op een normale camping te staan!!
Geplaatst door: Jeff (met tent)
, Datum:
18.06.2016 18:58
Je bent kortzichtig Jola en leg maar eens uit aan iedereen wat een "normale" camping is in jouw ogen.