diefstal caravan voorkomen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jasper
, Datum:
14.08.2015 23:14
@ Mevrouw m*****brugge@tiscali.nl, u had mij een vraag gesteld over dit onderwerp.
Maar na enkele pogingen en onbestelbare retouren is het niet gelukt.
Uw emailadres schijnt, net als van tiscali niet meer te bestaan.
Als u alsnog mijn reactie wilt ontvangen, dan graag herhaling van deze exercitie.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
14.08.2015 23:43
Dat is dan wel weer een voordeel zeg. Om in een heel klein dorpje helemaal in het Noorden des lands te wonen. Wij rijden de caravan zo'n 3 weken voor vertrek naar buiten (staat naast ons huis in onze loods) en ik leg/hang op mijn gemak alles wat er nog in moet erin. De avond voor vertrek koppelen we de caravan aan, zodat we de volgende morgen vroeg zo weg kunnen rijden. Als we weer thuiskomen, staat ie nog minstens een week naast het huis. In etappes haal ik alles eruit (nou ja alles, meeste blijft er in liggen), ik maak 'm van binnen schoon, manlief van buiten en dan gaat ie weer voor een klein jaartje in de stalling. Alles heerlijk relaxt dus.
Geplaatst door: Makkelijk
, Datum:
14.08.2015 23:53
Dat kun je makkelijk allemaal een jaartje overslaan,gewoon direct de stalling in,klaar.
Geplaatst door: MAB
, Datum:
15.08.2015 14:13
Ik zou dat dus niet overslaan. Maar onze caravan ziet er van binnen en van buiten dan ook nog als nieuw uit. Alleen als je bijvoorbeeld in de afvaltank van het toilet kijkt zie je dat hij niet nieuw meer is.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
15.08.2015 22:28
Ik zou dat ook beslist niet kunnen, een jaar overslaan met schoonmaken. Het is maar een kleine 2 uurtjes werk, maar dan is de caravan ook weer helemaal spic en span en helemaal klaar voor het volgend jaar.