verschil tussen 2 of 3 sterren camping? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® astrid 
, Datum:
08.04.2004 15:46
Mijn vraag is wat het verschil is tussen een 2 sterren en 3 sterren camping? Zit het verschil ook in het sanitair(schoonmaak e.d)?
Geplaatst door: Iemand 
, Datum:
08.04.2004 16:44
Dat heeft te maken met de voorzieningen. Als er redelijk standaard een winkeltje en activiteiten zijn, is het geloof ik zo'n 2 sterren. Heeft de camping ook een zwembad Dan zijn het er 3. Als er echt een wreed vet zwembad bij is, veel activiteiten, en goede overige service ( winkels en restaurant etc., dan is het 4 sterren
Geplaatst door: ® guusje 
, Datum:
08.04.2004 16:47
Hoi Astrid,
Eventjes naar links kijken, klik op "kwaliteit en sterren" en daar wordt het precies uitgelegd! (3 of 4 sterren zegt dus niets over hoe schoon het sanitair is)
Geplaatst door: ® astrid 
, Datum:
08.04.2004 23:38
bedankt! wij gaan namelijk voor het tweede jaar kamperen en zijn nog niet zo doorgewinterd!Aangezien ik nogal (wie niet?) op schoon sanitair ben leek het mij wel raadzaam om de vraag eens in de groep te gooien.we hebben een 2 sterren camping op het oog dus ja dan wil je wel het een en ander weten he.
Geplaatst door: Margret 
, Datum:
09.04.2004 22:30
Hallo Astrid,
Hier een tip voor een schone toiletbril, neem een glorixdoekje mee en maak daar de bril even mee schoon dit is zo gebeurd en je zit een stuk schoner, Het is mij prima bevallen.
Geplaatst door: steffie 
, Datum:
10.04.2004 13:30
Hallo Astrid,
Vroeger lette ik enorm op het aantal sterren.
Het liefste had ik 4 sterrrencampings.
Het zegt mij echter totaal niets meer.
Graag ga ik tegenwoordig naar 2 sterrencampings.
Het aantal sterren zegt iets over het aantal voorzieningen die er zijn (speeltuin, hoeveel levensmiddelen, zwembad, restaurant etc) maar absoluut niets over hoe goed een camping gerund wordt en de staat waarin bijvoorbeeld de speeltuin verkeerd!!
Geplaatst door: ® janh 
, Datum:
10.04.2004 14:18
Er bestaat verschil tussen het "sterrenreglement" in Nederland en Frankrijk. In Frankrijk worden de sterren bepaalt aan de hand van de voorzieningen b.v. zwembad, winkeltje etc. De staat van het sanitair en de rust op de camping speelt hierbij een ondergeschikte rol.
Dus een 2 sterrencamping kan veel rustiger, mooier gelegen en schoner zijn dan een 4 sterren.