koelboxstandaard (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Anita.M
, Datum:
20.01.2014 10:49
SandraB, das grappig.....de toilettassen.... is dat probleem ook weer opgelost, haha.
Wat is dit toch een heerlijk forum! Ik kan echt niet meer zonder.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.01.2014 11:44
Bij ons kan de koelbox precies onder de tafel even voor het caravanwiel. Plasic kleed erover, stoelen ervoor en geen mens ziet de koelbox, al staan we zonder luifel. Moeten we veel pakken dan even de tafel optillen en verder staan de snel benodigde spullen toch al in de koelkast in de caravan.
Ja, we moeten even bukken, maar dat redden we nog wel als 70-plussers ;-)
Geplaatst door: ® Paul T.
, Datum:
20.01.2014 17:34
Ik heb 4 in hoogte verstelbare stelpoten (sokkel versteller)van mijn oude keuken onder mijn koelbox gelijmd/geschroefd. In mijn geval zijn het nog oude houders waar je de poten in klikt en ook nog 90 graden kunt weg klappen zodat ze even hoog zijn als de houder, maar je hoeft ze er niet in te laten. Voordeel van de poten is, dat je koelbox èn van de grond èn stabiel waterpas staat. Die poten zijn in verschillende hoogtes verkrijgbaar en kosten geen dr..
Geplaatst door: wendy
, Datum:
21.01.2014 13:05
wij hebben zelf een soort standaard gemaakt, van 3 plankjes hout een soort u vorm gemaakt. Deze kun je precies over een vouwkrat heenzetten en daar zetten we de koelkast op. Wij vinden het super fijn dat de koelkast iets hoger staat en de vouwkrat kun je er makkelijk onderuit schuiven zodat je eenvoudig bij de spullen kunt.
In de auto zetten we hem onderste boven en kan de koelkast erin staan zodat het geen extra ruimte inneemt.
Geplaatst door: Truus
, Datum:
21.01.2014 13:18
Wij hebben de koelbox op een wit plastic opstapje staan.
Geplaatst door: ® s@ndra
, Datum:
21.01.2014 13:56
@mar3tent
Onze kinderen zijn op één na langer dan ik, dus bij ons gaat dat niet meer op! En als de kist erg vol zit en dat is dus vaak! Dan halen ze er een fles uit, valt er wat klein spul naar beneden, past de fles niet meer, en wordt er geduwd, gaat er wat stuk, morst er wat. Ik vond het niet ideaal zo met de kinderen.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
21.01.2014 22:30
@ Sandra: ik waardeer de kleine dingen al in hun eindeloze rij vragen "mama wil je..."dus als zij die koelbox leeghalen voor het ontbijt.. dan stop ik er daarna alles wel weer in, incl herinrichten. Moet zeggen dat de oudste (9) inmiddels begint te "renderen" die kan het ook al terugleggen. Edoch er zal weer een leeftijd komen dat hij helemaal niet meer zijn ouders wil plezieren met zulke goede daden..tegen die tijd zijn we stuk ouder, en moet ie vast op een verhoging.. ;-0
Geplaatst door: ® s@ndra
, Datum:
22.01.2014 00:21
Ja, mar3tent 9 is de juiste leeftijd hiervoor, maar nog even en de onverschilligheid ban de beginnende puber komt om de hoek kijken! Hier zijn ze nu 16,14 en 10. Komende zomer jongste al 11. Als de melk er niet meer in past, is het mijn schuld want ik koop teveel boodschappen, als er geen melk is dan is dat ook mijn schuld, want dan heb ik te weinig gekocht.
Gelukkig gaan ze komende zomer alledrie nog mee! Hopelijk kan ik weer een tafelmodel koelkast huren op de camping. De box voor frisdrank en toetjes en het tafelmodel voor groente, vlees en al die kleine dingen.
Kleine potjes etc doe ik vaak in een flinke trommel met deksel op zijn kant in de box, blijft alles netjes bij elkaar!
Geplaatst door: Gek op Frankrijk
, Datum:
29.01.2014 23:10
Wij hebben ook zo'n koelboxstandaard. Een heerlijk ding, wat ik eigenlijk niet kan missen, en alles behalve gammel zolang de koelbox er maar op staat!!