wie heeft ervaring met miniwasmachine twin tub? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
02.07.2012 22:30
Onze achterburen op de camping hadden zo'n ding. Ze waren er de hele dag druk mee. En dit elke dag weer. Er werden al grapjes over gemaakt door andere kampeerders. Vond hem best nog wel veel geluid maken.
Geplaatst door: A.Lien
, Datum:
03.07.2012 20:48
geen enkele positieve reactie? :-(
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
04.07.2012 08:40
Dat komt omdat er geen positiefs te melden valt. een onding dus. dat ben je hier iig wijzer geworden. Lijkt mij zonde van je tijd en energie en geld.
Geplaatst door: Sjako
, Datum:
08.07.2012 10:16
Ik begrijp dat je graag positieve reacties wilt horen, maar ja... Een paar jaar geleden hadden onze buren op de camping zo'n ding. De buurvrouw vond het (helaas voor jou) ook tegenvallen hoe schoon en droog alles werd. Ik vond het ding zelf ook nogal veel ruimte innemen. Het was inderdaad een heel gesjouw met water, ik moet er zelf niet aan denken. Ik heb het hen een paar keer zien doen en dacht toen: ik zou liever die broeken en onderbroekjes even met de hand wassen, dat is zo klaar en als je ook andere was genoeg hebt (en dat gaat beste snel met een gezin...) en af en toe een wasmachine draaien. Ik lees trouwens veel over luiers, maar is luierbroekjes geen goed idee als jullie gaan wandelen? Dat zit veel comfortabeler voor jullie zoon en hij kan het makkelijk zelf aan en uit doen? Maar waarschijnlijk heb je dat zelf ook al ontdekt.
Als het jou nou een goed idee lijkt A-Lien dan zou ik het maar gewoon proberen en zelf kijken of het jou bevalt.
Geplaatst door: Lida
, Datum:
08.07.2012 10:22
Veel lawaai en heel veel water sjouwen, voor mij nooit meer, een onding!!
Handwas gaat sneller.
Geplaatst door: Annette
, Datum:
08.07.2012 15:13
ik gebruik nu 14 jaar een campingwasmachine . Ik wil echt niet anders. Ik koop ze altijd op marktplaats. voor 15 tot 20 euro. Ik gebruik geen centrifuge. Water haal ik in een tank en dan even op een karretje of vroeger in de buggy. Hij gaat dit jaar echt weer mee.Die ik nu heb maakt bijna geen lawaai. Ik heb niets met de handwas.
Geplaatst door: José van der Weerden
, Datum:
09.01.2013 12:17
Ik heb de twin tub aangeschaft vanwege een defecte wasmachine.
Reparatie (garantie) duurde langer dan verwacht en zat met
bergen was. Hij werkt écht fantastisch! De centrifuge heeft
ontzettend veel kracht kleding komt er bijna droog uit!
Zelfs vieze sportsokken werden brandschoon!
1,5 kg lijkt erg weinig, maar als je het erin doet toch
meer als verwacht. Een échte aanrader!
Geplaatst door: Co
, Datum:
11.01.2013 09:31
In de ruimte die de twintub inneemt, kun je ook extra (onder)broeken meenemen...