Waar slaapt hond tijdens kamperen ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Carolien
, Datum:
26.06.2010 19:42
Geplaatst door: janet
, Datum:
27.06.2010 21:12
Wij hebben een kleinere hond dan jullie. de eerste keer namen we de bench mee, daarna haar mandje in de voortent. Alhoewel ze er thuis graag in slaapt geeft het onrust op vakantie. De geluiden en geuren zijn anders en zij zocht gewoon zekerheid bij ons. Wij laten haar nu in de slaapcabine slapen en dat werkt uitstekend en als we terug zijn slaapt ze net zo gemakkelijk weer vertrouwd beneden in de bench. Misschien is onze hond erg makkelijk, ik kan het niet vergelijken, Ik kan mij wel voorstellen dat het buitenland en dergelijke onzekerheid heeft voor de hond.
Succes,
Janet
Geplaatst door: ® Loraine
, Datum:
27.06.2010 21:47
Het kan allerlei factoren hebben. Kan zelfs zijn dat de hond juist die onzekerheid van de baas aanvoelt. Slaapt ie wel, als het maar goed gaat.......
Wij sluiten de voortent, gaan de caravan in, hond kan liggen waar ie wil, wij gaan ons wassen en slapen. Hoor ik hem lopen, plekkie zoeken en mijnheer slaapt. Was in 2009 voor het eerst meegegaan.
Denk dat je er zelf ook makkelijk in moet zijn, maar net als mensen, iedere hond is anders. Onze vorige sliep zelfs op overnachtingscamping buiten in zijn mand. Aangelijnd en al natuurlijk. Die vergat te waken! Moesten wij nog doen...