wie heeft zo'n kampeerwasmachine en bevalt deze? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bolke
, Datum:
05.06.2010 07:29
Waarom zet je 'm te koop na 1 x gebruiken?
Bevalt hij je niet Lynn?
Geplaatst door: ® marie
, Datum:
05.06.2010 07:31
wat heb je precies te koop lynn?
Geplaatst door: lynn
, Datum:
05.06.2010 10:50
ivm een andere auto kunnen we de wasmachine door ruimte gebrek niet meer meenemen.
Geplaatst door: ® vonne
, Datum:
07.06.2010 12:10
De vraag was of de kampeerwasmachine bevalt, misschien willen alle bezitters eens vragen aan de campingburen of het hun bevalt.
Wij hebben eens naast een bezitter gestaan, en misschien was het al een ouwetje, maar ik werd er horendol van. Onze camping was vrij rustig, en je hoorde de hele dag door ( er werd dagelijks wel 2x gewassen ) dat gebrom van dat rotding. En dan kwamen er weer 2 handdoekjes uit of 3 onderbroeken. Als het niet zo irritant was, zou het zeker lachwekkend zijn. En ja, natuurlijk zijn er mensen die overal last van hebben, en die op een hutje op de hei moeten gaan staan, maar probeer gewoon rekening te houden met een ander.
Geplaatst door: Millie
, Datum:
14.08.2010 19:46
Ik heb medekampeerders met dat ding bezig gezien. Ze waren een hele dag bezig om wat was schoon te krijgen. Naast dat ding moest ook nog de tupperemmer mee doen en 3 van de kampeerwasbakken. Ik heb er met grote verbazing naar gekeken temeer je op de camping (als het dan toch moet) voor 4,50 je was kunt draaien. Dat gaat sneller en t komt er uiteraard meer gecentrifugeerder uit. Het wasmachientje neemt behoorlijk wat plaats in je caravan, lekker handig onderweg! Ik vond het een onhandig en niet bruikbaar ding... Succes...
Geplaatst door: ® parisien
, Datum:
14.08.2010 19:55
gebruik de wasmachine op de camping wel,mocht het regenen gebruik ik ook nog de droogtrommel. naast ons stons ook eentje met een wasmachine, eerst emmers water halen dan staat dat machientje te draaien en dan weer water halen voor spoelen, daarna met 2 alles uitwringen. nee hoor de wasmachine is niet voor niks uitgevonden. die man die verdiend een lintje haha. en wielerkleding in de tupperware emmer. zo gebeurd.
Geplaatst door: ® Cora
, Datum:
14.08.2010 22:04
Zelf heb ik er ook wel eens aan gedacht, deze week zelfs een droger gezien bij de campingwinkel, en toen dacht ik waar ben ik mee bezig. Een keer in de week was ik op de camping, 5 euro voor de wasmachine, 3 euro voor de droger. Vlak voor we naar huis gaan was ik nog een keer. De 6 dagen dat we terugreizen spaar ik het op en was het thuis. Op het hele vakantiebudget merk ik het niet. En ik ga echt niet een paar uur wassen. Het is vakantie. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij in het voorseizoen gaan en er geen rijen voor de wasmachine zijn. Manlief of ik kan er altijd terrecht.