Camping in Frankrijk met ZICHT OP SPEELTUIN / SPEELVELD (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Miran
, Datum:
21.09.2009 21:43
Wij zijn op zoek naar een camping in Frankrijk waarbij er een speeltuintje voor de caravan is. Helaas heb ik deze nog niet gevonden. Wie kan me helpen?
Geplaatst door: Marco
, Datum:
21.09.2009 21:49
Eigen caravan of mobile-home?
In het eerste geval Le Sagittaire in Vinsobres.
In het tweede geval Soleil Plage in ??? in de Dordogne.
, Datum:
21.09.2009 21:58
Nog ff over mijn vraag. Ik ben op zoek naar een camping waar een speeltuintje in het zicht is als je voor de voortent zit. Ik vind helaas alleen campings met straatjes en we zijn eigenlijk op zoek naar een veldje met daarop een speeltoestel voor de kids (2 en 3 jaar). Hopelijk heeft iemand een tip voor me.
, Datum:
21.09.2009 22:02
Enne er moet op de camping eigenlijk wel een zwembad zijn. Tjonge wat een eisen allemaal :)
Geplaatst door: tineke
, Datum:
21.09.2009 22:17
Geplaatst door: carina
, Datum:
21.09.2009 22:19
Geplaatst door: mar
, Datum:
22.09.2009 09:06
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
22.09.2009 11:07
Geplaatst door: koen
, Datum:
22.09.2009 12:50
Geplaatst door: ® Herma
, Datum:
22.09.2009 19:37
** Camping Les Suchères in Buxières sous Montaigut (Puy de Dôme):
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=09
Super leuke camping; een veld in de vorm van een driehoek in het midden de speeltuin en zandbak en nog veel meer. Het peuterbad wordt bij mooi weer gevuld. Zo voor je caravan vanuit je stoel de kleintjes volgen. Helemaal top. Camping beschikt ook over zwembad maar niet direct op het kampeerterrein.
, Datum:
22.09.2009 21:20
Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik ben jullie tips aan het bekijken en er zitten wel een paar leuke tussen. We zoeken een camping in West of Zuid Frankrijk. We weten nog niet zeker wat we gaan doen, maar onze vereiste is wel een speeltuintje op de campingplaats. We willen zelf ook graag genieten van onze vakantie. Dit jaar stonden we in Italië, maar onze plek was in een straatje en dan heb je met twee kleine kids geen relaxte vakanties. Heeft iemand nog een tip?
Geplaatst door: Fam Mulder
, Datum:
18.10.2009 10:48
Geplaatst door: ® Annemarie
, Datum:
18.10.2009 12:38
Camping "Le Moulin de la Pique"in Belves in de Dordogne ( http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=265819 ) Heeft een heel groot speelveld met daarom heen plekken voor tenten en caravans. De camping is alleen wel al snel volgeboekt, maar als je buiten het hoogseizoen gaat valt dat misschien wel mee. Wij zijn er zelf geweest (met oudere kinderen) en vonden het er geweldig!
Geplaatst door: cindy
, Datum:
19.10.2009 13:25
Camping Le Clou in de Dordogne
https://www.camping-frankrijk.nl/camping/le-coux-et-bigaroque/clou/
en
Moulin de la Pique in de Dordogne
Camping-frankrijk.nlRCN Camping Le Moulin de La Pique in BelvèsAlles wat u wilt weten over deze camping in Dordogne
Wij zijn op beide campings geweest en hadden direct zicht op de kids in de speeltuin. Le Clou heeft diverse kleine speeltuintjes verdeeld over het terrein. En het is een kleinere overzichtelijke camping. Wij konden onze kids van toen 5 en 3 lekker rond laten lopen. Op de plattegrond staan de speelhoekjes aangegeven.
Moulin de la Pique heeft 1 groot speelveld waar je aan kunt staan. Tevens loopt er een klein beekje langs, waar ze lekker kunnen vissen naar kikkervisjes ed. Heel laag water hoor, tot aan de enkels.
Wij gaan er volgend jaar weer heen. Helemaal te gek daar.
En de Dordogne is natuurlijk een prachtig stukje Frankrijk!! Genoeg te doen in de omgeving.
Succes.