Romantisch restaurant gezocht omgeving Caromb (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bolke 
, Datum:
29.07.2009 23:27
Allemaal,
Ik ben op zoek naar een romantisch restaurant in de directe omgeving van de Mont Ventoux. Zelf hebben we een gite in Caromb. Mijn vrouw is op vakantie jarig en ik wil haar verrassen met een etentje.
Wie kent er speciale restaurants met een mooi uitzicht? Of op een mooie locatie? Waar het goed eten is en in de buurt van de Ventoux? Elke suggestie is welkom !
Mocht je een website kennen of een adres laat het me zeker weten.
Alvast bedankt voor de tips !!!
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
30.07.2009 00:25
Kijk, dit zijn nu leuke vragen!!!!!!
Een jaar of wat geleden (2002/3) zaten we op een boerencamping in de buurt van Bedoin. Camping heb ik niet teruggevonden op "onze" site dus die zal wel verdwenen zijn.
Maar goed, het is rond 12 uur en we rijden een dorp in en zien een restaurant. Ik bedoel dat mijn vrouw dat restaurant ziet.....
Ik moest stoppen want dat leek haar wel wat.
Nou, dat was het ook!!!
http://www.crillonlebrave.com/
Hummmmm, d'r staan geen prijzen bij......
Michelin zegt over het restaurant:
"Au restaurant ou sur la terrasse romantique, cuisine canaille et gourmande."
Oh ja, ligt in Crillon Le Brave!!
Een paar km van Caromb.
Ik zit 't nog even terug te lezen maar de naam van restaurant en dorp zijn identiek!
Geplaatst door: Zuunig-an
, Datum:
30.07.2009 09:41
Watertanden ............
Maareh - zag de rekening er net zo verleidelijk uit ?
Geplaatst door: A
, Datum:
30.07.2009 10:21
In Sault restaurant Le Louvre, In Entrechaux la Poste, Malaucene Le Chevalier, Le Ventoux.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
30.07.2009 12:03
Dan moet je beslist naar het restaurant op camping le Ventoux in Mazan gaan. Raadpleeg de meningen maar even. Zeer goed restaurant
Geplaatst door: mar
, Datum:
30.07.2009 12:12
Het restaurant op camping le ventoux is zeker erg goed en erg lekker eten. Reserveren is er ook gewenst.
Maaaaarrr...het heeft geen mooi uitzicht en ook niet specifiek een mooie lokatie (tussen de caravans en tenten en pal tegenover de speeltuin) Speeltuin met kiezels, waar kinderen druk spelen. Bij voorkeur kiezels naar beneden gooien via de glijbaan..helse herrie dus ;-).
Maar als je je niet stoort aan spelende kinderen: doen!
Overigens zou je ook daar kunnen lunchen, wellicht is het dan rustiger misschien? (het restaurantje heet Geraldine overigens)
Geplaatst door: Uylenspiegel
, Datum:
30.07.2009 13:11
Werner, ik stuur jou een goed adresje door.
Geplaatst door: Uylenspiegel
, Datum:
30.07.2009 13:32
Jan, als er iets is waar je zeker niet moet uit eten gaan is het wel dat restaurant/hotel in Crillon.
Vorig jaar was ik er eventjes en heb daar een Amerikaan ontmoet die speciaal vanuit zijn moederland afgezakt was naar ginds omdat..... zijn dochter er wilde trouwen. En zo geschiedde.
Papa zal wel geen armoede kennen, vandaar. Het is een uitgelezen plek voor uit bemiddelde buitenlanders die afzakken naar de Provence.
Die man was trouwens heel verwonderd dat wij zo goed onze talen kennen. Toen ik hem vertelde dat Frans de tweede taal is in België en op de scholen ook Engels en Duits wordt onderwezen, dan stond hij verstomd.
Nog even dit: de hotelier-restauranthouder is de grote weldoener/geldschieter van Crillon. Komt er een huis vrij in het dorp dan wordt het meestal gekocht door de hoteleigenaar. Die manier van werken heeft ook zijn goede kanten. Dank zij hem wordt Crillon op een professionele manier gerestaureerd. Gemeentehuis, dorpsschool, enz. zijn juweeltjes.
De prijzen van de menu's zullen ook wel niet min zijn.
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
30.07.2009 15:46
Oh jeetje, Uylenspiegel, dan is er in die paar jaar veel veranderd.
Toen wij daar waren (2002 of 2003) was het gewoon een dorpsrestaurant met een prachtig terras.
En toen ook nog eens met bijzonder goed eten!
Nou ja, Bolke, moet er gewoon even kijken!
Hij kan d'r naar toe lopen vanaf Caromb ;-)