Camping rond Bourges (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Treesje1
, Datum:
09.08.2018 16:20
We zoeken voor de laatste twee weken van augustus een camping in de omgeving van Bourges: rustig, ruime plaatsen en aan het water. Langs de Cher zijn er diverse municipals te vinden op de kaart, maar daar is nagenoeg geen informatie over. Iemand een tip? We zijn met z'n tweetjes.
Geplaatst door: ® 72grande
, Datum:
09.08.2018 19:18
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
10.08.2018 00:01
Misschien toch een van de municipals proberen die langs de Cher liggen. Wel zo leuk om gewoon er naar toe te gaan en wie weet wat een pareltje je ontdekt. Wij reizen (caravan) vaak zo. Via deze site - hierboven onder campings en dan naam camping invoeren - kun je toch een beetje uitzoeken welke camping in aanmerking kan komen.
, Datum:
10.08.2018 09:23
@Digi-oma, dat heb ik natuurlijk al gedaan. Ik heb ook al een lijstje, maar er zijn geen of nauwelijks meningen. Dus is het leuk om een reactie van het Forum te krijgen om iets meer te weten te komen.
@72grande, bedankt voor je bericht. Deze is zeker een kanshebber. Goed dat je je kritiek wat relativeert, want die opmerking over het sanitair hield mij wat tegen. :)
Geplaatst door: ® 72grande
, Datum:
11.08.2018 08:39
, Datum:
11.08.2018 17:33
Dat is inderdaad een interessante kwestie. Ik interpreteerde jouw opmerking bij het bliksempje meer als: sanitair kan écht niet meer. Dan word ik wel een beetje huiverig om daar twee weken naar toe te gaan. Vanwege de iets centralere ligging rijden we overmorgen naar deze camping: https://www.camping-frankrijk.nl/camping/preuilly/epiceas/
Mocht die niet bevallen, dan hebben we nu een heel goed alternatief. :) Wordt vervolgd...
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
12.08.2018 12:44