e-reader (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Treesje1
, Datum:
01.07.2018 12:25
Dan blijkt wel weer dat smaken verschillen. Ik vind het aanbod van de Vakantiebieb juist beter dan andere jaren: actueel en veelzijdig, met wat meer aandacht voor spannende boeken.
Geplaatst door: ® Miranda
, Datum:
01.07.2018 13:54
@Mar3tent
Als je de boeken hebt gesynchroniseerd, ga je op je iPad naar de app. Daar klik je onder op “verzamelingen”. Dan kies de de drie puntjes rechtsboven en kiest “selectie toevoegen”. Geef deze de naam van je kind bv. Dan zie je al je boeken van Kobo en kun je op de plusjes van de boeken van je kind drukken. Heb je ze allemaal dan kies je gereed en heb je een verzameling.
Na synchroniseren kun je ze ook op je ereader vinden, in het menu onder de 3 streepjes linksboven staat mijn verzamelingen. Daar kies je dan de verzameling.
Het maken van het verzameling gaat het snelst via de iPad, op de ereader kan het wel, maar die is een stuk trager.
Geplaatst door: Mathieu
, Datum:
15.07.2018 20:53
We hebben met ons hele gezin allemaal ereaders (ook onze kids van 12). We zijn dan ook allen fanatieke lezers die meerdere boeken per vakantie uitlezen en 20 boeken meenemen op vakantie past niet. We laden op mbv een zonnepaneeltje (stroomloos kamperen). En voor 's avonds zit er ook een lampje in is veel licht bij de tent niet nodig.
We hebben 2x kobo glo , kobo aura en een kobo H2O
De oudste ereader is al een jaar of 4 oud.
De kobo H2O leest het beste de kobo glo's het minste maar allen prima scherm. Bevalt ons erg goed.
Geplaatst door: ® Ewout1
, Datum:
16.07.2018 09:53
Weet iemand trouwens of het mogelijk is met Kobo plus van Bol een lijstje te printen wat je daarop hebt staan? Die boeken wil ik dan qua papieren versie thuislaten. Scheelt weer bagage in de auto. Ik ga het eens deze zomer via de Ipad lezen met de Kobo Bol app.
Geplaatst door: mathieu
, Datum:
17.07.2018 17:42
je zou via verkenner naar de kobo glo kunnen gaan en een screenshot nemen mbt printscreen, dat dan in word plakken en printen. Alternatief is via command prompt naar de drive letter van de kobo gaan (bv d:):
druk op vergrootglas (zoeken) naast windows knop.
tik in cmd
dan start de command promp op.
tik in: d: (of andere drive letter)
tik in: dir > boekenlijst.txt
ga met de windows verkenner naar de kobo glo en klik op boekenlijst.txt en print de inhoud
Geplaatst door: ® Ewout1
, Datum:
18.07.2018 08:28
Ik heb geen Kobo e-reader maar een abonnement bij Bol genaamd Kobo plus. De ebooks laad ik op de Ipad via de app van Bol. Inmiddels het gevonden. Even inloggen bij Bol en onder digitale produkten staat de lijst.