huisje/bungalow op camping (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
26.08.2016 10:01
Terug naar Annigje (hoop dat je nog meeleest). Op onderstaand domaine zijn diverse onderkomens te huur: stenen bungalows, houten chalets, glampingtenten, eenvoudige tenten en tenslotte kun je er met je eigen kampeermiddel (van motorhome tot minitentje) kamperen.
De bungalows en chalets staan aan de ene kant van het mooie grote terrein, de eigen kampeermiddelen en verhuurtenten aan de andere kant in het bos.
Zwembad, jeugdhonk, heel goed restaurant in het kasteel en nog veel meer. Charmante eigenaar.
Alleen de regio is niet wat je zoekt, maar verder klasse! Camping-frankrijk.nlCamping Domaine de Mialaret in NeuvicAlles wat u wilt weten over deze camping in Corrèze
Geplaatst door: ® Wouter 
, Datum:
26.08.2016 10:03
@Lia
Ik herken me niet in de zin dat ik je ergens met "shit" heb besmeurd, maar mocht je dat zo opgevat hebben, mijn excuses.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
26.08.2016 10:06
Geplaatst door: ® Wouter 
, Datum:
26.08.2016 10:08
@digi-oma
@ Annigje
Hmm, de mens is vergeetachtig. Ik ben hier warempel twee jaar geleden geweest. Idd stenen maisonettes. Vanaf centrum camping wat verderaf gelegen.
Overigens hadden we daar niet echt mooi weer, dus ben ik het daarom snel vergeten denk ik. Alleen dat 'engeltjes bakken" ;-)))
Geplaatst door: Lia
, Datum:
26.08.2016 10:24
@wouter
Ik heb het niet over jou!
Maar toen ik een keer op dit forum vertelde hoe wij op vakantie gaan kreeg ik hele nare opmerkingen naar me hoofd.
Als dit op mijn forum zou gebeuren verban ik die personen voor altijd.
Geplaatst door: Annigje
, Datum:
26.08.2016 14:03
Wat een onschuldige vraag wel niet te weeg kan brengen....
Allemaal dank voor de reacties. Ik voel me toch geroepen om wat meer info te geven.
Tot vorig jaar kampeerden wij zo'n 20 jaar lang. Koepeltentje, bungalowtent, De Waard tent, vouwwagen en uiteindelijk een caravan. Met heel veel plezier hebben wij altijd gekampeerd, maar tot ons verdriet moesten we vorig jaar onze caravan verkopen wegens de rugklachten van mijn man. Een huisje met wat luxere inrichting, denk aan een goede zitbank en bedden, is dus nu ons vakantiemiddel. Een mobile home, chalet, glamping etc. biedt dit vaak niet. Vandaar mijn vraag naar een bungalow/gite. Ik kan uiteraard ook bungalowparken bekijken en zal dit zeker doen, maar aangezien wij altijd op hele leuke campings (niet al te grote) hebben gestaan was ik benieuwd of iemand een tip had. Daar is dit forum toch voor bedoeld dacht ik zo;)
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
26.08.2016 14:59
, Datum:
26.08.2016 15:14
@Tineke, dat klopt ik heb deze vraag vorig jaar ook "al" gesteld. En toen heb ik niets met de tips kunnen doen, maar wie weet is er iemand dit jaar iets leuks tegen gekomen. Is het zo opmerkelijk om de vraag nog een keertje te stellen? Ik begin onderhand spijt van mijn vraag te krijgen...
, Datum:
26.08.2016 15:25
, Datum:
26.08.2016 15:58
, Datum:
26.08.2016 19:17
, Datum:
26.08.2016 19:52
, Datum:
26.08.2016 19:53
@Tineke, deze lodge ziet er erg goed uit! Tarn en Garonne hebben we al eens bezocht en willen we niet nog eens bezoeken. Maar dit soort tips zijn harstikke leuk!
Geplaatst door: ® Mathilde 
, Datum:
26.08.2016 20:22
Geplaatst door: Mathilde
, Datum:
26.08.2016 20:31
Sorry, te snel gelezen. Ik zie nu pas dat je in een andere regio zoekt. Succes ermee!
Geplaatst door: Martina
, Datum:
29.08.2016 12:36
Geplaatst door: annigje
, Datum:
29.08.2016 13:14
Martina dank je wel voor je tip. Toeval wil dat wij deze camping twee jaar geleden hebben bezocht. Toen nog met onze caravan.