Delen van persoonlijke campinggidsen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: rob
, Datum:
20.02.2016 13:23
Het is mogelijk via deze site om een persoonlijke campinggids aan te maken.
Ik maak hier zelf geen gebruik van, maar vele anderen wellicht wel.
Wat ik hier wel vaak zie zijn verzoeken om campings, die wellicht met de juiste filters zijn te vinden.
Of mensen die er achter komen dat ze dezelfde campings leuk vinden als (bekende) posters hier.
Is het wellicht dan een idee om de mogelijkheid te hebben om deze lijsten open te zetten.
Natuurlijk moet het initiatief voor het vrijgeven van zo'n lijst van de eigenaar van die lijst komen, en moet het mogelijk zijn dit eventueel te beperken.
Nogmaals, ik gebruik "mijn campinggids" van deze site niet, dus ik weet niet goed wat er al mogelijk is.
Het was maar een idee.
Geplaatst door: ® Charlotte75
, Datum:
20.02.2016 14:00
Lijkt me een leuk idee. Ik ben soms best benieuwd naar andermans Campinggids. Ik heb er zelf ook een gemaakt en ben best bereid om die te delen. Om deze reden plaats ik mijn mening ook bij de meningen. Maar dan moet je dus eerst de link van die camping hebben. Omdat vaak de populaire campings op het forum genoemd worden, mis je dan soms campings minder bekend, maar niet minder leuk zijn. Als je iemands Campinggids in mag zien, kom je sneller op minder populaire campings.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.02.2016 15:50
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
20.02.2016 16:15
Dat is nou jammer digi-oma....Wij willen voor het 2e jaar naar Bretagne en wel bij voorkeur Finistere. Had nog wel een paar tips kunnen gebruiken....
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.02.2016 16:43
Ty Nenez in Pont Scorff, Des Abers in Landeda en ook Bretagne.. in Combourg de Gemeente camping.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
20.02.2016 17:05
Dank je wel!!!! Ga ze even bekijken en opslaan!!!
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
21.02.2016 14:59
Er zijn op dit moment nog onvoldoende gebruikers van Mijn Campinggids om een optie om campinggids te "delen" zinvol te maken. Wel is het mogelijk om Mijn Campinggids te exporteren naar PDF-formaat en die te mailen en/of op te slaan voor offline gebruik.