Zonwering (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: NaMiSe
, Datum:
17.07.2014 16:40
Twee jaar met touroperator Roan op vakantie geweest en zij hebben een reclamebanners die tevens dienst doet als zonwering. Deze zonwering kan je met de zon meedraaien en op verschillende delen van de veranda bevestigen?
Dit jaar gaan we met een andere maatschappij. Wat zouden we kunnen gebruiken als zonwering op de veranda, anders dus dan een parasol en de overkapping? Albast bedankt voor het meedenken!
Geplaatst door: Ion
, Datum:
17.07.2014 17:14
Een tarp? Of een partytent?
Geplaatst door: karinjanette
, Datum:
17.07.2014 17:18
Van die speciale schaduw netten of worteldoek, verkrijgbaar bij de welkoop winkels. Wat ook goed werkt zijn die rieten biezen matjes voor op het strand.kosten bijna niks.met een paar wasknijpers of klemmetjes vastzetten aan de overkapping. Zonlicht wordt dan gefilterd. Oude dekbedhoes mee,die je eventueel openknipt en je hebt een megagrote lap om schaduw te creëren.ook handig als speelkleed,om de auto mee af te dekken als je onder harsbomen staat of om aan de lijn te hangen voorwat meer privacy tussen de stacaravans. Op dat laatste komt vast commentaar,maar ik was wat blij met mijn hoes toen we een keertje erg Praatse buren hadden,die ook precies wilden weten wat we aten,dronken,lazen en het liefst de hele dag bij ons op de veranda zaten.
Geplaatst door: bert
, Datum:
17.07.2014 18:05
Bij de action verkopen een doek bij de campeerspullen.
Geplaatst door: Carolien@1
, Datum:
17.07.2014 18:13
Geen commentaar hoor @karinjanette! Ik neem om die reden dit jaar een windscherm mee voor hetzelfde geval!
Geplaatst door: Nic
, Datum:
17.07.2014 18:44
Geplaatst door: Isa
, Datum:
17.07.2014 18:48
@carolien1, ik zal er aan denken als ik langs je plek loop.... ;)
Geplaatst door: Carolie@1
, Datum:
17.07.2014 18:55
Hahaha @isa, ging jij ook niet naar Saint Lambert?!