Wij zoeken camping in Frankrijk of Italië (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Zomer
, Datum:
19.01.2014 19:51
Wij zijn op zoek naar een camping in Frankrijk of Italië. Het liefste niet meer dan 1100km vanaf Nederland,
Het liefste aan een meer of riviertje waar gezwommen in kan worden. Maar ook moet er een leuk zwembad aanwezig zijn op de camping. Alleen geen badmutsen!
Er moet in de buurt wel het een en ander te doen zijn; leuke stadjes, grote supermarkt enz.
Het hoeft geen kleine of rustige camping te zijn maar ook niet te luidruchtig.
En het is ook leuk dat er veel Nederlanders op de camping zijn voor de kinderen.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
Geplaatst door: Manus
, Datum:
19.01.2014 19:57
Je kan natuurlijk ook zelf zoeken op deze site.
Als je iets gevonden hebt kan je daar specifieke vragen over stellen. Lijkt mij makkelijker dan zo'n algemene vraag.
Geplaatst door: Jan van I 
, Datum:
19.01.2014 20:00
Een badmuts in Frankrijk?? Nog nooit gezien!
Geplaatst door: m.
, Datum:
19.01.2014 20:03
Geplaatst door: badmuts
, Datum:
19.01.2014 20:07
Geplaatst door: m.
, Datum:
19.01.2014 20:16
beste zomer, die badmutsen in italie zijn van een ander materiaal dan hier in NL. Waar ik vroeger nog een of ander rubberachtig / plastic?? ding op mijn hoofd had zijn de badmutsen in italie van een fijn dun materiaal. Dus niks zweterig of wat dan ook. Je haar wordt ook gewoon nat ;-) Je hoeft ze ook alleen op IN het water, je kunt gerust zonder badmuts op je bedje langs het zwembad liggen.Dat je er misschien mee voor lul staat maakt niet uit.. iedereen heeft zo'n ding op.
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
19.01.2014 20:53
Geplaatst door: ® Nico 
, Datum:
19.01.2014 21:04
Hallo Zomer,
Wij zijn twee keer naar Italie geweest en op camping Levico gestaan. Dit is aan het Levico meer. Er is een zwembad maar dat hebben wij niet gebruikt omdat het meer 25 graden is. Overigens is het zwembad niet bijzonder. Supermarkt op loopafstand. Leuke stadjes, steden, op redelijke afstand. Venetie, Verona, Trento etc. Ook zijn de Dolemieten dichtbij. Er zijn genoeg Nederlande kinderen op de camping. Wat ons dit jaar weerhoudt zijn de belachelijke prijzen van de campings in Italie. Levico kost bijvoorbeeld 62 Euro voor 3 personen, dit zijn dan wel de grootste plekken. Vorig jaar stonden wij op Domaine le Quercy in Gourdon en die kost nu 38 Euro per nacht. Dit is tevens een camping die in aanmerking zo kunnen komen voor jullie wensen.
Moet wel gezegd worden dan bijvoorbeeld uit eten in Italie goedkoop is. Een pizza voor 7 Euro en een Cappuccino 1.5 Euro.
Geplaatst door: Yvon
, Datum:
19.01.2014 22:27
Wij zijn 2 keer op camping Piantelle aan de westkant van het Gardameer geweest. Camping ligt pal aan het meer met kiezelstranden. Veel Nederlandse kinderen en geen badmuts hoor. Grote supermarkt net buiten de camping en leuke plaatsjes langs het meer. Moniga del Garda is langs het meer aan te lopen, leuk voor een ijsje of restaurantje. Heerlijke rustige camping aan de rustige kant van het meer.
http://www.piantelle.eu/nl/gardameer.html
Geplaatst door: metam
, Datum:
20.01.2014 08:49
Wij gaan komend jaar voor het eerst naar Levico, in een stacaravan. Kinderen zijn 12 (meisje) en 11 (jongen) jaar oud, en we zijn er tussen 14 en 28 juli. Vrienden van ons komen er al jaren, er schijnen veel Nederlanders te zijn. Een stacaravan is er ongeveer net zo duur als in Frankrijk. Wat mij er aanspreekt is dat de kinderen er hun gang kunnen gaan, en dat er voor ons veel dingen te bezoeken zijn. We hebben er zin in!
Geplaatst door: Edwin
, Datum:
20.01.2014 09:37
wij wilden eigenlijk dit jaar ook naar italie, maar de kids wilde perse glijbanen op de camping. Dan moet je in italie wel goed zoeken kwam ik achter. En als je dan wat vindt, betaal je flink meer als iin Frankrijk.
Komende zomer dus maar weer gewoon frankrijk en een camping met glijbanen.
Geplaatst door: Nic
, Datum:
20.01.2014 13:58
Hoe oud zijn de kinderen?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.01.2014 14:03
Wat Tineke hierboven schrijft viel me ook al op. 't Helpt niet wanneer je iedere dag onder een andere naam hetzelfde vraagt.
Verder is genoeg info te vinden in de blauwe kolom hiernaast.
Geplaatst door: mar
, Datum:
20.01.2014 14:49
camping del sole in cannobio aan het lago maggiore. geen badmutsen verplicht. fijn zwembad, leuke kleine camping en op 50 m v een supermarkt en boulevard. leuke stadjes in de buurt.
Geplaatst door: Math
, Datum:
20.01.2014 14:50
waarom dan toch blijven reageren op alletwee de topics ?
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
20.01.2014 16:27