Het weer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Annette
, Datum:
30.04.2013 21:16
Tijd voor een positief bericht. wij zitten nu met onze tent aan de baai bij st. Tropez. Afgelopen nacht nog de hele nacht regen gehad, maar vervolgens bijna de hele dag in de zon gelegen en helaas zelfs verbrand. Niets zo veranderlijk dan het weer. Voorspellingen zijn nu ook weer goed.
Geplaatst door: claudia
, Datum:
30.04.2013 23:48
vandaag hier in limburg de hele dag zon gehad, en verbrand ook nog . erg sneu voor degene die slecht weer hebben in de meivakantie. 2 jaar geleden van ellende vanuit de ardeche naar huis gegaan zo slecht was het toen, wens alle vakantie gangers toch nog een leuke en zonnige vakantie toe
Geplaatst door: tineke
, Datum:
01.05.2013 07:44
Geplaatst door: tentkampeerster
, Datum:
01.05.2013 11:25
Het weer blijft lastig. Tot nu toe ben ik blij dat we in een MH zitten en niet in de tent. Want, behalve gisteren, heeft het flink geregend en was het koud 5-11 gr. Het kan hier ook warm zijn, maar het weer is niet stabiel in deze periode. We zitten in de Vaucluse en als het waar is wordt het morgen 25 gr terwijl het op dit moment 11 gr is en het vanmorgen flink heeft geregend.
Geplaatst door: Nic
, Datum:
01.05.2013 12:07
vandaag in Zuid-Holland strakblauwe lucht en zonnig.
In de schaduw frisjes, maar in het zonnetje erg lekker!
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.05.2013 12:15
En 11 graden in het haagie
Geplaatst door: ilse
, Datum:
01.05.2013 14:58
Connie, hier in ZO-Brabant een heerlijk zonnetje en 19 graden (!!). Eindelijk groeizaam weer voor dat witte goud... ;)
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.05.2013 15:14
Dat zeker Ilse,ik kan niet wachten maar vind ze nog iets te duur...;-(
Geplaatst door: Bianca
, Datum:
01.05.2013 19:08
Ik "moet" even reageren op dat witte goud, van het weekend heerlijk gegeten in Duitsland. Misschien dat ze aan de dure kant waren (500 gram 6 euro) maar LEKKER!!!
Weekendje gekampeerd aan de Moezel, helaas zat het weer niet mee, zaterdag was het 3 graden maar dat kon de pret niet drukken. En vandaag in Zeeland schijnt het zonnetje bij 15/16 graden (maar wind is koud).
Geplaatst door: Ilse
, Datum:
01.05.2013 21:00
Bianca, Bij ons op dit moment AA kwaliteit voor 8 euro/kg. Gewoon lekker vers van ons eigen land! (misschien een beetje reclame, als dit niet mag, dan maar verwijderen Tineke...)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
01.05.2013 21:11
Wie kent Ilse niet?Maar hoe krijg ik ze hier????
Geplaatst door: Susan
, Datum:
01.05.2013 22:11
Ik wil niemand jaloers maken, maar vanmiddag zijn we aangekomen in Frejus: onderweg 13 graden en héél veel regen, hier aangekomen 22 graden en droog en een uur later de zon en 27 graden! Heerlijk kunnen zwemmen en 's avonds buiten kunnen eten.
Echt genieten!
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
01.05.2013 22:41
Ja Susan ik zag het op het nieuws...geniet ze
Geplaatst door: Ria
, Datum:
01.05.2013 22:51
Klopt Susan, vanaf vandaag echt mooi weer.
Wij zitten er al vanaf zaterdag. Afgelopen dagen was voornamelijk bewolkt, maar gelukkig niet heel veel regen.
Maar de vooruitzichten zijn nu helemaal goed.
Geplaatst door: Bianca
, Datum:
02.05.2013 12:09
@susan; geniet ervan! Hier regen en slechts 10graden
@Ilse; zijn die ook te koop ergens omgeving Koudekerke in Zeeland?
Geplaatst door: Ilse
, Datum:
02.05.2013 15:03
Hallo Bianca, Vast wel, maar voor die prijs weet ik niet...Wij zitten in ZO-brabant en hebben 2 verkooppunten in een straal van 10km. Kijk maar even op onze facebookpagina of website. (van leunen asperges)
Vandaag overigens de hele dag bewolkt hier...
Geplaatst door: Jardin
, Datum:
03.05.2013 23:01
En zo zien we maar weer....gewoon lekker gaan!! Wij vertrokken zaterdag met regen vanaf Luik tot aan de Provence.... Werkelijk geen seconde droog is het onderweg geweest. En van de voorspellingen kregen we al helemaal buikpijn. Maar gelukkig is niets zo veranderlijk als het weer in zitten we er al weer lekker krokant gebakken bij; al de hele week een heerlijk zonnetje !
Geplaatst door: Ron@ld
, Datum:
06.05.2013 16:55
Wie zit waar nu in Frankrijk en hoe is het weer nu daar en wat zijn de vooruitzichten voor de streek waar je(/jullie) nu verblijven?
Woensdag vertrek ik richting Auvergne. Hopelijk met veelal droog weer :)
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
06.05.2013 18:44
Houd ook alle reacties in de gaten..Vrienden zijn in Saint Jean de Luz. Berichten gaven aan zware bewolking. Zij zaten in de
zon en waren een beetje verbrand....Dus alle ooggetuigenverslagen
zijn beter te vertrouwen dan het weerbericht...Wij hebben nog een week om de kat uit de boom te kijken...
Geplaatst door: Patricia
, Datum:
06.05.2013 20:09
Eergisteren stond nog kans op regen vandaag hier in Nederland bij ons, nou het was super weer vandaag! Volop zon gehad hier in Arnhem.