Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sissi
, Datum:
07.07.2009 13:52
@ Anoniem: eerste vakantie in camper? Hoe los je het anders op dan?
Ik dacht dat een camper ook een "normaal" tweepersoonsbed had...Nouja anders reden om geen camper te kopen..
Enfin plaats een leuk twee persoonstentje voor jezelf op de plaats en ga met je partner in die tent liggen wanneer jullie zoon slaapt. Of gaat ie ook al tegelijk met jullie naar bed? (dan is hij ook vast oud genoeg voor zijn eigen tentje?)
Als hij niet zo oud is, dan slaapt ie al zijn diepe slaap voordat jullie zouden slapen. De sex hoeft toch ook niet in dat stapelbed dan plaats te vinden?
Succes! (thuisblijven is zo gek nog niet ;-))
Geplaatst door: corrie
, Datum:
07.07.2009 13:55
sissi wat een botte onbegripvolle reactie geef jij op anoniem zeg. last van je laatste loodjes misschien ?
Geplaatst door: Henk
, Datum:
07.07.2009 14:08
Die meest gelezen onderwerp (Sex sells!) is altijd luchtig geweest, elkaar afzeiken kan in de overige onderwerpen.
Dus terug naar Tupperwaredoosjes, talkpoeder onder luchtbedden en al dan niet gezamenlijk "douchen".
Onze tip; het moment is 's ochtens heeeeel vroeg, iedereen slaapt dan.
Misschien kan het nadelig klinken dat je moet plannen, dus 's avonds de wekker zetten, tupperware doosje met washandje klaarzetten en de luchtbedden met talk poederen.
Maar die nadelen maken het juist spannend.
Dus als jullie 's morgens ergens een wekker horen afgaan dan weet je genoeg!
Geplaatst door: Vakantiekindje
, Datum:
07.07.2009 14:21
Jaaaaa, het is ons zo'n 30 jaar geleden gelukt om met z'n tweeën te vertrekken en met z'n drieën terug te komen. En we gingen ook ook nog met een tentje!!
, Datum:
07.07.2009 16:42
Ik zie echt niet waarom mijn reactie bot is..dacht gewoon wat zou ik zelf doen? Als ik geen sex wil naast mijn kind..dan slapen manlief en ik buiten in een tent, of het kind (mits oud genoeg). Maar (kleine) kinderen slapen als een os -is mijn ervaring- van al die buitenlucht tijdens de vakantie dus...
Waar zou in hemelsnaam mijn reactie bot zijn?
In een onweer- annex regenbui moeten fietsen connie ;-)?
, Datum:
07.07.2009 16:42
Corrie ipv Connie bedoel ik..
Geplaatst door: vrijbuiter
, Datum:
07.07.2009 18:50
heb geen ervaringen met campers of caravans, laat staan een stapelbed in zo'n ding.
Maar met een beetje fantasie moet er toch iets mogelijk zijn, wie zegt dat je moet liggen...en je hoeft ook niet als Lassie te gaan gillen.
Wij slapen onder tentdoek, dus wij hebben de volumeknop ook op laag staan...... leuk topic trouwens.
Vindt sex op de camping wel wat hebben, kan in ieder geval geen weken overslaan, merk bovendien dat de ontspanning sowieso goed is voor de lusten! En we zijn zeker niet van plan om met meer personen terug te komen van vakantie (2 kids is genoeg), de door mijn hardware ge-uploade software wordt keurig onschadelijk gemaakt door de farmaceutische firewall van mijn echtgenote.
Spamfilter is niet nodig, beiden houden we netjes aan hetgeen we elkaar beloofd hebben.
Geplaatst door: Bertje
, Datum:
07.07.2009 19:46
Gewoon lekker hotzeflotzen,wat maakt het uit en daarna een lekkere beschuit.
Geplaatst door: Charlotte 
, Datum:
09.07.2009 21:05
Beste Clara,
Bedankt voor je kleine vraagje. Wij een jong koppeltje uit Westerloo (Belgie) gaan maandag richting Aude. We zijn er 100% zeker van dat we met twee heen gaan en met drie thuis gaan komen.
We gaan ons best doen. Het is voor ons twee een wens en een levensdroom. Liefde in een tentje, wat kan het mooier zijn?
Geplaatst door: peter-Jan. 
, Datum:
09.07.2009 22:13
Vooruit Charlotte, we duimen met je mee. Heel Nederland hoopt op nieuws achteraf. Laat even horen van jou, wie is nummer drie?
Veel plezier in jullie tentje.
Geplaatst door: tja
, Datum:
09.07.2009 22:19
Gewoon doen waar je zin in hebt, de beuk erin hahahahahah
Geplaatst door: peterjan 
, Datum:
10.07.2009 14:29
@Charlotte, denk aan de buren hé. Niet teveel Lassie geluiden maken. Mensen die naar de Aude gaan, oppassen Charlotte komt eraan en zal jullie wel eens kunnen wakkerhouden !! ;-))))) lol
Geplaatst door: charlotte
, Datum:
10.07.2009 14:35
ik wens je daan bij deze een super vruchtbaar, vakantie toe vol van zon,liefde, wijn en veel sex!
Die man van jouw zal de vakantie van zijn leven hebben hahahahaa
Geplaatst door: Freakie
, Datum:
11.07.2009 15:22
Gesmuld heb ik van dit topic!
Wat kan een mens bezighouden niet?
We gaan ook voor schokbrekers onder de pannen, de kleine in zijn stapelbedje, de tupperware, tissues, lactacyd (wat is er in vredesnaam voorbij gekomen) etcetc...
We gaan met zijn 3-en en hopen met zijn 4-en terug te komen!
Geplaatst door: DokterB.
, Datum:
11.07.2009 16:01
Charlotte en Freaky, ook ik wens jullie veel succes bij de geplande gezinsuitbreiding. Ik zie dat mensen jullie veel zon en wijn enzo toewensen en dan maar de sex. Maar voor jullie echtgenoten is het beter om het niet te warm te krijgen en derhalve geen strakke zwembroeken te dragen (!!serieus) dat komt de kwaliteit van het zaad niet ten goede. 's nachts sowieso naakt, dat is beter (ook thuis als het overhoopt nog geen gewenst resultaat heeft gehad in Frankrijk). Dat zaad overleeft het best op lichaamstemperatuur en met wat ruimte..zodoende.. En wees ook beetje matig met de wijn en de eventuele sigaretten.
En voor de rest: veel plezier!
Geplaatst door: Dokter Bob 
, Datum:
11.07.2009 20:49
Amai watn'n gezever allemaal. Wil ge kinderen doe dat dan regelen en val ons hier toch niet zo lastig.
Wij hebben er al genoeg en gaan ook niet stil in de hoek zitten op de camping zal ik maar zeggen en daar ga ik toch ook geen heel topic mee volschrijven.
Met 3 weg en met 4 terugkomen vinik toch al niet zo spannend. Met 3 weg en met 2 terugkomen das weer een heel ander verhaal.
Geplaatst door: jan
, Datum:
11.07.2009 21:26
Maar dat is vaak een heel triest verhaal en heeft niets met humor te maken.
Geplaatst door: DokterB
, Datum:
11.07.2009 21:48
Misschien is dokter bob zijn poes kwijt geraakt op een parkeerterrein en is na een klein half uurtje toch maar doorgereden??
Geplaatst door: dr bibber
, Datum:
16.07.2009 13:50
en hoe vaak moeten we het dan doen per week ?
Geplaatst door: DokterB
, Datum:
16.07.2009 14:13
Voor de liefde: elke dag als je wilt.
Voor beste zaadkwaliteit om met gezinsuitbreiding thuis te komen: om de dag ;-)