Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: M. 
, Datum:
30.07.2006 13:24
Ik begin nu te begrijpen waar de uitdrukking 'tent in de broek' vandaan komt...
Geplaatst door: ann 
, Datum:
30.07.2006 22:36
Tara, is dat in Nederland dan niet strafbaar ?
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
30.07.2006 22:59
Ik zou 't nie weten Ann, da zou je beter aan de NLs zelf vragen.
Geplaatst door: wendy 
, Datum:
04.08.2006 20:02
20 Jaar geleden was ik ook 13 en heb het dan ook wel eens gedaan met een veel ouder iemand. Is daar iets verkeerd aan misschien?
Nu gelukkig getrouwd doe ik het liever in mijn tentje in plaats van het toiletgebouw maar ik begrijp best de liefde van 13 jarige meisjes die met vakantie zijn.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
04.08.2006 20:11
O.K. Wendy, dus jouw dochter van dertien.............?
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
05.09.2006 19:28
Chik ckik chik wat doe je me nou ???bokke, bokke, bookke boem.wow een rukwind !! ons tentje is weggeblazen en nuuuuuuuuu,???????
liefde onder de sterren of de wolken of de regen?
Geplaatst door: m
, Datum:
06.09.2006 11:39
In Nederland is het plegen van ontuchtige handelingen (waaronder ook bijv. een tongzoen valt!) verboden met kinderen die de leeftijd van 16 nog niet hebben bereikt. Er is zelfs een apart wetsartikel over het plegen van ontuchtige handelingen met kinderen die de leeftijd van 12 jaar nog niet hebben bereikt. Inderdaad: óók bij toestemming van de minderjarige. Die kan nl. de gevolgen van zijn/haar daden nog niet in volledige mate overzien.
Ik ben niet ouderwets, ben tamelijk ruimdenkend maar vind (PERSOONLIJK) een kind van 13 te jong voor seks in wat voor vorm dan ook, onafhankelijk van hoe voorlijk zo'n kind ook moge zijn.
Geplaatst door: marlene
, Datum:
06.09.2006 13:02
Ik sluit me geheel bij de vorige spreker aan. Ik zou er bij mijn dochter niet aan moeten denken.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
06.09.2006 13:07
Vind 13 jaar wel heel erg jong voor sex!Was zelf 13 toen ik een vriendje had maar verder dan zoenen.....ik was nog zo bleu als wat!Heb nu een dochter van 10....ziet er ouder uit, maar is innerlijk nog echt wel het meisje van 10. Heb het idee dat de meeste meiden dat tegenwoordig allemaal zijn. Ze zien eruit als 16 jarige maar zijn nog maar 12 13 jaar.Tja en op de tv wordt je doodgegooit met sex, dus dat hoort erbij allemaal ben anders ben je maar dom!
Ik hoop dat mijn dochter wijzer is straks!!!
Geplaatst door: ;-)
, Datum:
06.09.2006 15:13
Misschien is het wijs alvast de pil door haar eten te prakken.
, Datum:
06.09.2006 19:31
Helaas beschermt de pil alleen tegen zwangerschap en niet tegen allerlei gruwelijke soa's...... Als je die oploopt heb je misschien later nooit meer een anticonceptiepil nodig!
Geplaatst door: Res 
, Datum:
06.09.2006 23:26
Er zijn ook heel veel tieners die keurig 's avonds op tijd thuiskomen.
Wachten een half uurtje in hun tentje, tot pa en ma slapen en smeren hem daarna nog een paar nachtelijke uurtjes.
Nee die ..... dat zijn van die lieverdjes, houden 's nachts niemand wakker op de camping, keurig op tijd thuis. ;-))
Oké je wilt dat als ouder liever niet (weten), maar je moest eens weten.
Vraag ze maar eens naar de waarheid als ze 25 jaar zijn.
Geplaatst door: ® lind@ 
, Datum:
06.09.2006 23:40
zoek zorgvuldig uit in welk gebied je op vakantie gaat, een streek waar een flinke onweersbuitje valt kun je je uitleven in je tentje wedden dat niemand het hoort :D
grt Linda
Geplaatst door: ® dick 
, Datum:
07.09.2006 07:06
Deze zomer zat ik nog laat, ca 01.00 uur een boek te lezen op de camping. Onze spaanse buren stonden ca 4 meter van ons af en de spaanse buurvrouw was al een paar keer langs gelopen, naar me kijkend. Maar het moest zeker gebeuren want het stel maakte er een flink feest van daar in de tent. Ik heb meegenoten. Ze geneerden zich niet en de volgend morgen begroette ze me met een grote glimlach.
Geplaatst door: Len
, Datum:
07.09.2006 09:29
Res,haha,ik herken mezelf (heb dit ook 30 jaar geleden gedaan)en mijn dochter en haar vriendin ook een aantal jaren geleden ,wij waren op een camping een aantal jaren geleden,komt ze opeens (we lagen al op bed)aangekleed de caravan in,met de doorzichtige smoes "riepen jullie",nee, en ga naar je tent en slapen zeiden wij.Ik viel in slaap,maar na een uur werd ik wakker en dacht:die is weg,ik mijn bed uit en ja,hoor de tent leeg.Eerst over de camping 's nachts gelopen ,maar die meiden waren nergens te zien,na een uur in de voortent mezelf lekker op te zitten vreten kwamen ze heel zachtjes terug ,rits voorzichtig omhoog van de tent,maar ma hoorde het wel.Ik sprong de voortent uit ,nou je begrijpt ze schrokken zich een ongeluk.Waar komen jullie vandaan,vroeg ik .Het toilet,zeiden ze,nou toen sloegen de vlammen mijn oren uit. Nu moeten we er vreselijk om lachen vooral mijn dochter en die zelfde vriendin,want doordat ik zo woest die voortent uitvloog en haar tentje in wilde duiken,zag ik in het donker de scheerlijnen niet,je begrijpt het,ik dook werkelijk die tent in en lag languit op me snuffert.Ach,ik denk dat vele onderons dit wel gedaan hebben 's nachts even bij elkaar zitten ergens op een camping.
, Datum:
08.09.2006 09:52
't Punt is dat het hier niet zo zeer gaat om 's nachts BIJ elkaar te zitten..... maar om 's nachts AAN elkaar te zitten.
Mijn kinderen (14-16) zijn absoluut geen heiligen, ze krijgen behoorlijk de ruimte maar ik zou er toch niet van gediend zijn dat ze 's nachts (ze gaan gelijk met ons rond 1, 1.30 naar bed) nog hun tent uitkropen. Als ze later komen ivm disco of zo moeten ze zich melden als ze 'thuis' zijn en dat doen ze ook.
Mijn man wordt al wakker als een van tweeën zich omdraait in hun tent dus ik ga er vanuit........
Geplaatst door: Sander
, Datum:
08.09.2006 10:26
Ik hoop het voor je M.vraag het over een jaar of 10 eens aan ze,nu zullen ze het nog stellig ontkennen.
Geplaatst door: Jose 
, Datum:
08.09.2006 13:10
Wij hebben ook tegenover mensen gestaan met een dochter van 13 jaar. Pa en Ma sliepen in caravan en dochter in tentje. Ging braaf tegelijk met pa en ma naar bed zo rond de klok van 12. Maar een uurtje later kwam dochterlief haar tentje uitgekropen en voor het ochtendgloeren keerde ze niet meer terug. Pa , psycholoog, ging er stellig van uit dat hij zijn dochter onder controle had. HAAAA dus mooi niet.
Weet van een vriend van ons, die een jaarplaats op een camp. had, dat zijn vriendinnetje, nu zijn vrouw, stiekem bij hem in het tentje kroop na middernacht. Ze waren toen ook een jaar of 14. En we gingen echt niet gezellig discussieren zij onze vriend. Pa en Ma hebben het ook pas later geweten.
Geplaatst door: helena 
, Datum:
20.02.2007 17:08
Wat gaat het dit jaar weer worden, gaan we nu eens met zijn alles liefde in ons tentje beleven of gaat het weer een saaie bedoeling worden en moeten wij, vrouwen, weer wachten tot thuis.
mannen, jullie hebben nog enkele maanden om ervoor te zorgen dat het luchtbed niet iep,iep, iep gaat doen.
Anders bestel ik nu al een hOOOOOOOOOOOOp baterijen.
Laat de mannen nu maar eens wat bedenken.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
20.02.2007 17:33
Het ergste is als je verouderd en je in een ongemakkelijk houding je ding wilt doen je plots kramp krijgt in je grote teen,en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa roept.Dus het piept niet en met batterijen helpt het niet.