Normandië/Jura met Pubers - Campingtips gevraagd ! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Doortje 
, Datum:
16.04.2007 15:17
Ivm gezondheid dit jaar niet rondtrekken met caravan, en niet al te ver van huis.
Hadden het oog laten vallen op Cp. de la Vallee in Deauville/St. Arnoult. Hier staan maar weinig meningen vermeld, dus alvorens te boeken probeer ik nog wat meer info te vinden. Kan er niet goed achter komen, of dit nu wel een leuke camping is voor opgroeiende tieners/pubers.
Eventuele tips over pubercamping Jura/begin Franse Alpen ook zeer welkom, omdat dit voor ons een 2e optie is.
Geplaatst door: petra 
, Datum:
17.04.2007 11:12
Een campingtip heb ik niet. Ik heb nl (nog) geen pubers (oudste wordt 12). Wel een ideetje voor een activiteit in de Jura: bij Salins les Bains bevindt zich in een oud fort een adventure parc. Misschien vinden ze dat leuk om te doen?
http://www.salins-aventure.com/
Geplaatst door: Peter
, Datum:
17.04.2007 12:36
De puber camping in de Jura is natuurlijk Chalain. Er zijn heel veel jongeren op die camping en zij hebben weinig behoefte om ergens naar toe te gaan. Ze hebben het met elkaar veel te druk.
Geplaatst door: Thea 
, Datum:
17.04.2007 14:04
Doortje, wij vinden de camping in Guines wel erg plezierig. Het is La Bien Assise. Gemakkelijk in één dag te rijden, medische voorzieningen in Caen, strand Wissant ook dichtbij en verder zowel op de camping als in de opgeving voldoende te zien en te doen.
Geplaatst door: Helene
, Datum:
18.04.2007 17:30
Ik kan je helaas niet helpen,wel met leuke campings aan de kust,maar hebt geen ervaring met pupers op die campings.La Vallée in Houlgate erg leuke camping,dicht bij dorp en de zee,dus op loopafstand eventueel voor de pubers.
Veel plezier met zoeken verder.
mvg Helene
Geplaatst door: ® digi-oma 
, Datum:
18.04.2007 19:34
't Is wel verder en ik weet niet of je pubers van wandelen houden, maar camping Parc d'Isertan in Pralognan en Vanoise (of zo) is geweldig.
Gemeentezwembad zonder glijbaan naast de camping; dorp leuk; mooie omgeving; kabelbaan in het dorp.
In de buurt van het meer van Annecy hebben we ooit op een camping in Talloire gestaan (kinderen waren toen nog klein). Ook heel mooie omgeving en fijn stadje. De naam van de camping weet ik echt niet meer.
Wat voor jouw pubers ook leuk is is Domaine le Mialaret in Neuvic. Mooi zwembad, veel dieren en veel nederlandse jongelui. Bosrijke omgeving (44 ha) Leuke eigenaar en een echt - niet zo groot - kasteel.
Succes met je zoektocht en fijne vakantie.