Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: yvonne
, Datum:
23.09.2005 10:51
tis nooit te vroeg voor een lekker stuk appeltaart
Geplaatst door: Zuster Klivia
, Datum:
23.09.2005 10:53
Oh, heremetied appeltaart lekker Annechie. Een beetje warm en dan met slagroom hmm. Maar ik moet de boel eerst ies een beetien ophemmeln hier aans komt niet goed. Verder vrij rustig hier, dat is wel prettig zo. Kan 'k em lekker deurwarkn
, Datum:
23.09.2005 10:59
Oh, heremietied, had ik helemaal niet dat stukje gelezen van die mevrouw met zorgen. Mijn stukje appeltaart mag wel naar die mevrouw. Als ik het zo lees heb ik wel een beetje met u te doen. Al herken ik de zorgen niet. Wat u in uw situatie zou kunnen doen dat weet ik niet. Ik hoop in elk geval niet dat uw vakantieplezier om zeep wordt geholpen door de krapte. Van mijn baan in het rusthuis kan ik goed rondkomen en de zuster heeft ook een man die verdient dus geen zorgen wat dat betreft, maar ik weet dat er altijd mensen zijn die het minder goed hebben. Een oplossing daarvoor heb ik niet.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
23.09.2005 11:41
De Volkskrant van vandaag: Ik krijg hem per mail, heb ik even geknipt en geplakt. Voor een derde kindje maar in Frankrijk gaan wonen dus.
PARIJS - De Franse regering gaat het voor ouders extra aantrekkelijk maken om een derde kind te krijgen: een jaar lang kan moeder of vader maandelijks 750 euro ontvangen in het kader van een ouderschapsverlof. Ook investeert de regering in 15 duizend extra crècheplaatsen.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
23.09.2005 12:30
Zuster....hoe gaat het met Melanie.....ik zie niets meer van haar. Zit ze in de isoleer of heb je haar valium gegeven????Enne ...Sukske en Wiske...die mogen best een weekendje hier bivakeren hoor.....misschien dat Jerommeke dan ook zin heeft om mee te komen, leuke sterke oom is nooit weg!!!!!
, Datum:
23.09.2005 12:51
Dag Twinkel, Oh heremientied. Nou Melanie reageert goed op de medicatie, ze krijgt 2 x daags 20 mg. Dipiperon en zonodig verdubbel ik de dosis. Nee hoor ze zit niet in een isoleer zoals je dat noemt, tegenwoordig noemen we dat een separeer omdat separatie niets anders dan afzondering (nou ja, eenvoudig uitgelegd dan) en kan nooit bedoeld zijn als straf. Ik houd het voorlopig op een gedragsmatige aanpak in de vorm van regels en grenzen. Niet met de deuren slaan, ja zuster nee zuster, niet op de stoelen staan, ja zuster nee zuster. En dan volhouden zeg maar.
Ik zal zeggen dat Suske en Wiske bij jou kunnen logeren, inderdaad een leuke suikeroom is nooit weg. Maar ik wil suikeroom ook niet overbelasten met die 2 want anders houdt suikeroom geen tijd over om af en toe de bloemetjes buiten te zetten en een leuke suikertante op te zoeken.
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
23.09.2005 20:04
Echt niet te geloven hoe valsenichterig sommige forummers hier reageren als je je mening verkondigt.
Je houdt ze een spiegel voor en verdomd....gezien hun reacties kijken ze erin...
Het is wel méér dan duidelijk dat Johan deze 'isoleertopic' juist voor deze lieden (zoals twinkelbelletje) in stand houdt. Goed werk Johan. En medicatie geven is niet nodig hoor....ze zitten hier tóch in de 'isoleer'....
HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
23.09.2005 20:45
Deze topic is te beschouwen als ISOLEERCEL voor mensen als twinkelbelletje en kliviaatje. Medicatie niet nodig...ze zitten tóch 'in de isoleer'....
Maarre, 'erg fraai', al die 'op de teentjes getrapte' reacties op mijn hierboven geplaatste mening. Die luidt:
### Dit is het meest gelezen en beschreven topic omdat er altijd mensen zijn ('t zijn net kinderen) die je -bijv. op een site- wat de ruimte moet geven. Johan geeft jullie die ruimte door dit speeltje (= deze topic) niet te verwijderen. Een soort speeltuin. Slim van hem. ###
Spelen 'in de isoleer'...
Geplaatst door: budgetje
, Datum:
23.09.2005 22:58
Meneer of mevrouw 'zorgen' ik wil toch even reageren op je artikeltje, ik kan het helemaal begrijpen en voorzie dat het veel mensen ook zo gaat of zal gaan, al zullen ze dat niet gauw toegeven. Om deze reden gaan wij de laatste jaren om het jaar naar Frankrijk omdat "bruintje"het ook niet meer trekken kan.De kosten voor het levensonderhoud en dan met name de vaste lasten worden met het jaar duurder en dan nog niet te praten over de schreeuwend hoge prijs van de ziektekostenverzekering, daar gaat al zo de helft van een salaris aan op.Hoe het allemaal nog zal gaan met de nieuwe ziektekostenregelingen,ik weet het niet, hou mijn hart vast.Een vakantie in Nederland hebben wij dit jaar ook niet gehad,gezien het weer was dat dit jaar ook niet aantrekkelijk, maar met kinderen heb je inderdaad wel wat anders nodig dan alleen de binnenkant van vouwwagen of caravan. Je zit dan al gauw aan een camping met overdekt zwembad, want dat is wat ze bij ons geweldig vinden, zwemmen, maar dan heb je wel meestal een camping met 4 *, dus tel uit je winst.Ik vind het heel knap van mensen die zulke berekeningen maken
en er voor sparen dat ze toch met vakantie kunnen.Wij zullen wel wat verkeerd doen denk ik dan. Ik hoor ook wel van mensen dat ze leningen afsluiten om toch maar met vakantie te kunnen, nou daar begin ik dus never ever aan, want dat is volgens mij het begin van het einde.
Ik hou me aanbevolen voor goede ideeën om nog meer te besparen, want volgens mij gooien wij toch echt niet het geld over de balk.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
24.09.2005 00:01
Zuster...hoe laat kan ik Suske en
Wiske verwachten?? Mijn bloedjes kunnen niet wachten tot ze er zijn....ze liggen te schreeuwen in hun slaap!!!
Geplaatst door: zuster klivia
, Datum:
24.09.2005 01:11
Oh herenmientied! Ze zijn naar Jerommeke vertrokken
Dat is mogelijk dichtbij, twinkel. Ik zal ze vragen voor de herfstvakantie
O, o wat een boudel! zuster kent meer drents dan grunnigers, da's een beetje lastig ook al had annie m.g dat anders bedacht.
Verder dan de teksten van Ede Staal kom ik ook niet ook al kan ik het goed verstoan. Eigenlijk verstiet de zuster ook Fries, en overiesels en utregs en amsterdams heur, ik pas mie wel an.
De zuster giet het löcht hier uut doen. Dag
Geplaatst door: Dialect
, Datum:
24.09.2005 19:57
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Allemaal Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-staad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax praat
Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons dat even nadert..
Rood en wit word kampioen!
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz` kampioen!
Hup, Ajax, hup onz` kampioen!
II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
`t Roemrijk Ajax uit de Meer !
(Refrein)
III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D` Eendracht maakt ons hecht en sterk
D`Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
25.09.2005 14:07
@Tara
Het was.....
In de dagen van Barabas
En het weer verschrikkelijk koud was
Toen ik terugkeerde van een lange reis
En verlangde naar een vrouw, heel wijs
Helaas had zij een andere man gevonden
Zodat ik mij stortte in een poel van zonde.
Nu er jaren zijn verstreken
Heb ik het wel bekeken.
Pijn, smart en verdriet
Gelukkig heb ik het niet.
Ik voel me goed, zoals ik nu ben
Want het doet ertoe....dat ik je nog steeds ken..
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
26.09.2005 00:30
Yeo, yeo, yeo ie bint d'r mie ene, dat ha'k noe nich achter oe zoch :-)
de gedicht'n wodt steeds mooier, ha'j niks te doon op'n règ'n achtige zundagmiddag? :-)of scheen de zunne en dach ie doarum juust an Tara?
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
26.09.2005 00:37
Hey Lil, ook nog laat op? Heb van de week weer geborreld met Annechie.
, Datum:
26.09.2005 05:49
hoi Lili@n. Ik zat eem mit Tara op de chat, en toen zee zie dat zie nog wel 'n reaktie terogge verwacht had van mij (noar anleiding van heur mooie proza), dus he'k die grieze massa eem loaten warken et voila....ie ken'n al mien talent'n nog neet.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
26.09.2005 07:52
He'j d'r soms nog meer Yeoman.. van die talent'n?
, Datum:
26.09.2005 10:39
Now Annechie, probeer doar moar iens achter te komm'n onder 't genot van een stukkien appeltoarte bi'j Gerrit.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
26.09.2005 15:06
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
27.09.2005 07:48
Flex!
Leuk je weer te zien, ik heb je gemist..
Anno, hoe is't met al je meisjes....?