Geplaatst door: ® FdeB
, Datum:
02.08.2024 17:26
Beste mensen, wat adviseren jullie? Ik zoek de beste route voor ons, auto met caravan, komende week retour vanuit de Ardeche, richting Noord-Holland. Via Nancy - Luxemburg - Luik (blijkbaar daar een omleiding zoeken?) of via Reims - Brussel - Antwerpen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
02.08.2024 17:43
Ben ik ook wel benieuwd naar! Normaal zeggen wij altijd de route via Luxemburg- Luik- Maastricht. Ideaal en rustig rijden, alleen nu heb je van zuid naar noord inderdaad wegwerkzaamheden waardoor een deel van de ring afgesloten is tot 26 augustus. Staat de omleiding goed aangegeven net voor Luik? En hoe ga je dan?
De ring van noord naar zuid via de E25 is niet afgesloten en ging in ieder geval zoals gewoonlijk heel erg goed en de E25 was heel erg rustig (opvallend rustig zelfs)…maar daar heb je nu niets aan.
Optie kan ook nog zijn via Luxemburg- Namen- Brussel, vind ik persoonlijk beter dan via Reims- Brussel.
Geplaatst door: RBH
, Datum:
02.08.2024 18:40
Kijk even op de 1e pagina van deze vraag, vanaf Luxemburg richting Luik, bij afslag 45 eraf, richting Thieux. Voorbij Thieux zit inderdaad een stukje slecht wegdek, maar met even opletten goed te doen. Vervolgens de snelweg weer op richting Verviers / Maastricht. Niet/nauwelijks omrijden.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
02.08.2024 21:21
Dankje! Die route gaan we dan terug nemen!
Geplaatst door: Thierry
, Datum:
12.08.2024 22:33
Wij hebben afgelopen zaterdag de omleiding via afslag 45 en Thieux gereden.
Was inderdaad goed te doen. De afdalingen waren prima te berijden. De klim in Thieux was redelijk stijl en door de spoorwegovergang die voor onze neus dicht ging vond ik hem spannend, maar trok de caravan er zo over heen. Het stukje wegdek daarna is goed te doen als je rustig rijd, goed kijkt en een beetje slingert tussen de gaten.
Prima route, minimale vertraging.