Geplaatst door: Irenem
, Datum:
11.03.2024 13:04
We lezen het bericht van Digi-Oma.
Maar, ik heb ook al tijden niets meer gelezen van Peter van het Hurktoilet en Daido.
Hoe gaat het met jullie?
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
11.03.2024 13:15
En wat dacht je van webmaster Tineke? Ik mis al tijden haar waardevolle reacties…
Geplaatst door: Kea
, Datum:
12.03.2024 12:51
Het lijkt nu op een forum zonder webmaster of moderator. Tineke is al een hele tijd afwezig.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
12.03.2024 14:55
Vroeg ik me laatst inderdaad ook al af..
Johan ook al een tijdje niet "gezien" hier..
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
12.03.2024 15:55
Johan heeft onlangs nog het camping-spanje gedeelte schoon geveegd
Van spam ,
Peter ,,hurktoilet is op andere fora aktueel actief
Geplaatst door: Rob
, Datum:
12.03.2024 17:06
Ik ben bang dat voor sommigen de uitdaging van dit forum minder wordt.
Ik word ook af en toe wat moe van telkens dezelfde vragen, waarbij men zijn/haar best doet een pakkende titel te verzinnen voor de zoveelste stupide vraag over plaatsnummers op een camping.
Of het oplepelen van een wensenlijstje; en dan verwachten dat wij hier het zoekwerk gaan verrichten voor ze.
Vind ik verder niet heel erg, wel jammer, maar het forum degradeert in mijn ogen wel.
Gelukkig is dit een persoonlijke mening.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
12.03.2024 18:20
@Rob,
Ik ben het helemaal met je eens. Ik verbaas mij ook over vragen. Een stukje zelf werkzaamheid heeft men waarschijnlijk nooit van gehoord.
Geplaatst door: conny
, Datum:
12.03.2024 19:07
Er komen ook nieuwe lezers bij, voor wie de vragen "nieuw" zijn.
Vragenstellers blijken toch de mening van anderen nodig te hebben i.p.v. zelf het avontuur op te zoeken.
Dát is nou net het leuke aan vakantie : gewoon gaan, laat je verrassen en geniet van je nieuwe avonturen/ herinneringen !!
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
12.03.2024 20:00
Dit forum is klant/deelnemer onvriendelijk
Steeds weer je e,mail adres in voeren
Spelregels acceptatie aanvinken
Niet kunnen quoten , geen mogelijkheid je post aan te passen na plaatsing
En id , vaak steeds de. Zelfde vragen , met de zelfde antwoorden
Ook een scheiding tussen campings en B&B cq verhuur acomodatie
Maar we doen het er maar mee ,bij gebrek aan
Dus kom je hier vaak dagen lang niet
Geplaatst door: Marike
, Datum:
12.03.2024 20:03
Totaal niet met Rob eens. Dit forum is toch juist bedoeld om een leuke camping te vinden en om dan de juiste camping te vinden mag er toch aangegeven worden wat de voorkeuren zijn.
Juist toen het forum nog actiever was werden dit soort vragen regelmatig gesteld en daar is zo’n forum voor bedoeld vind ik. Waar heb je anders zo’n forum voor…
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
13.03.2024 10:06
Ik ben het ook wel met @rob eens.
Veel mensen hebben FOBO:
Fobo ('fear of better options') is de neiging om obsessief te blijven zoeken naar andere mogelijkheden, uit angst om de beste keuze te missen. Dat leidt tot stress, frustratie en besluiteloosheid.
Ik volg ook een aantal FB groepen en daar is het nog erger dan in dit forum.
Ik zoek ook graag naar Pareltjes maar zal niet een wensenlijstje ergens plaatsen. Ik lees de reviews, stel soms een directe vraag aan de schrijver en maak dan een keuze.
Ik vind in deze site " laatste meningen" erg fijn. De camping gids kunnen maken.
Maar we dwalen een beetje van het topic onderwerp af. Nog geen enkele reactie van Peter,Daido en Ineke.
Geplaatst door: koen
, Datum:
13.03.2024 10:21
ik deel ook de mening van Rob. Mensen zijn zelfs vaak nog te beroerd om duidelijk aan te geven waar ze naar op zoek zijn. Dus de zoekvragen zijn soms wel heel weinig algemeen.
Het past natuurlijk ook heel erg in een maatschappelijke tendens van individualisering. Graag vooral heel veel nemen en weinig geven. Alles wordt ook visueler: facebook, instagram. Het gaat veel meer om plaatjes dan om tekst. Misschien moet je met dit forum ook mee in die ontwikkeling.
De respons op het forum wordt in de loop van de jaren steeds minder. Ik heb al eens voorgesteld om er een algemeen camping forum van te maken en niet specifiek voor Frankrijk. Voor de meesten houdt kamperen niet op bij de landsgrenzen van Frankrijk. Maar de echte francofielen komen dan in opstand. De andere forums hebben nog veel minder levensvatbaarheid. Wellicht kunnen krachten gebundeld worden?
Geplaatst door: J
, Datum:
13.03.2024 12:14
Combinatie Frankrijk en Spanje lijkt me ideaal.
Veel mensen op reis naar Spanje komen ook op de Franse campings, hier zou qua kennis nog een hoop informatie beschikbaar zijn.
Het Spanje-forum wordt niet tot nauwelijks gebruikt en zou een mooie aanvulling zijn op het Franse forum. De site bestaat immers al .(
Geplaatst door: conny
, Datum:
13.03.2024 13:15
Je maakt mij ook niet wijs, dat niemand (ook ) in Nederland kampeert.....
Graag meer reviews !
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
13.03.2024 18:03
Ben het grotendeels eens met Rob en grotendeels oneens met Labrador.
De kwaliteit van de input loopt achteruit en ik kan mij voorstellen dat dat frustrerend is om te constateren. Toch is af en toe neuzen door de topics nog best leuk.
Als je geregistreerd bent is het gebruik helemaal niet moeilijk of lastig. Dat is dus een keuze of een wijze van je browserinstellingen aanpassen
Overigens als er Spaanse campings bij gaan komen haak ik definitief af. Ik erger mij nu al aan vragen over NL, I en ES.
Ben wel benieuwd wat de andere fora zijn waarop Peter dan vertoeft... Niet om deze dan te verlaten, maar voor erbij :-)
Geplaatst door: S@ndra
, Datum:
14.03.2024 07:07
Ben het met Rob eens.
De vraagstellers stellen halve vragen waardoor ik weinig zin heb om antwoord te geven. Er komen soms vragen over campings waarbij dan alleen een naam genoemd wordt. Geen plaats, geen streek, niets. Om dan te kijken om welke camping het gaat moet je eerst die naam googelen. Dan heb ik dus al geen zin meer om te helpen. Bij goede vragen staat precies de goede naam van de camping met de plaats of een link naar die camping.
Verder vind ik het ook gek dat er veel vragen worden gesteld die mensen beter aan de camping kunnen stellen. Of vragen die je met drie muisklikken kunt vinden.
En last but not least snap ik weinig van (onmogelijke) eisenlijstjes waar het forum dan een camping bij moet zoeken. Volgens mij heeft Frankrijk duizenden mooie campings. Zoek ergens een camping en kijk of je er heen zou willen, of je je er je vakantie kunt vermaken. Iedereen lijkt zo druk met het vinden van de perfecte camping dat het alleen nog maar tegen kan vallen.
Geplaatst door: Jack
, Datum:
14.03.2024 09:32
Geplaatst door: Toon
, Datum:
14.03.2024 11:40
De vraag was, waar zijn ze. !!!!!!!!
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
15.03.2024 12:09
Waar zijn Jan van I en Bonasera?
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
15.03.2024 17:27
Nadat het leuke fotospelletje door de vernieuwde mogelijkheden op internet is opgehouden, zijn ook wel ouwe getrouwen op dit forum verdwenen .