Bericht van overlijden oud lid Digi-oma
Geplaatst door: ® Johan en Tineke
, Datum:
14.03.2024 10:17
Digi-oma's eerste posting op dit forum was in aug 2005 met een vraag over Camping Les deux Rivières in Etang-sur-Arroux. en haar laatste reactie was in mei 2023.
Tot 2018 heeft ze met de caravan gekampeerd in Frankrijk.
Ze heeft dit forum verrijkt met vele bruikbare tips. We zullen haar missen en condoleren haar familie.
Geplaatst door: Femme
, Datum:
17.03.2024 12:41
Gecondoleerd met het verlies van digi-oma. Zo genoten van haar enthousiaste verhalen, foto's , tips en haar liefde voor frankrijk.
Hartverwarmend! Voor de nabestaanden hoop ik dat de mooie herinneringen aan haar helpen het verlies dragelijk te maken.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
17.03.2024 21:48
Allereerst heel veel sterkte voor de familie ! Ook ik heb goede herinneringen aan Digi-Oma.Mocht eens een mooi album met foto’s van haar ontvangen. Helaas ben ik haar nooit tegengekomen in Frankrijk en ook een bezoek aan haar favoriete camping des Abers in Landeda is er (nog) niet van gekomen
Geplaatst door: Diana
, Datum:
17.03.2024 23:09
Ach Digi oma.. Heb genoten van haar verhalen hier en ook wel eens op een camping gestaan die zij aanbeveelde.
Sterkte voor de familie
Geplaatst door: ® gja
, Datum:
24.03.2024 14:03
Het was even slikken toen ik het bericht las. Jaren heb ik genoten van haar inzendingen, waardevol haar adviezen. Digi-Oma een goede laatste reis en moge mijn goede wensen je vergezellen
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
24.03.2024 15:32
Ach ik lees het nu pas. Camping Landada staat zeker op mijn lijstje om ooit te bezoeken als ik in Bretagne ben. Sowieso als ik naar Bretagne ga en zoek binnen dit forum zal ik veel van haar verhalen en tips tegenkomen. Wat fijn Irene dat je ons dit laat weten. En zijn wel meer namen die ik hier in de loop der jaren ben gaan missen. Haar grote bijdrages verdienen zeker aandacht ipv een stil vertrek. En mocht haar familie dit lezen dan wens ik ze veel sterkte toe.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
25.03.2024 15:46
@mar3tent de dochter van Digi-oma heeft de reacties hier gelezen. Het deed haar goed!