Airco voor Fikkie en meer .... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
30.09.2023 19:06
Ik dacht alles al meegemaakt te hebben.
( voordeel camper naast je).
Maar vandaag mooi rustig plekje gevonden heerlijk in de zon en dan.....een Duitse overbuur met een camper en een vette Rotweiler. De hond blijft in de camper en de airco draait op volle toeren.
Gelukkig een nogal fors uitgevallen overbuurvrouw die nog enigzins werkt als geluidswal. Irritant gedrag en dat deed onze andere buurvrouw ook al. Zaten we lekker buiten en wilden aan de warme hap beginnen steekt ze een peuk op zonder rekening te houden met de windrichting.
En dan snap ik soms niet dat ouderen altijd klagen over de jeugd van tegenwoordig.
Maar ze doen wel weer mee met de tatoohype. Staat ze wel leuk. Hebben ook bijna allemaal een hondje vanwege het lege nest syndroom bij moeders.
Dus voor volgend jaar op zoek naar camping
Waar een rookverbod van kracht is.
Waar honden niet zijn toegestaan
Tatoeages verboden zijn.
Waar senioren eerst een cognitieve test af moeten leggen alvorens te worden toegelaten.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
30.09.2023 19:14
Hoop dat je dan niet bij mij op de camping komt,met zoveel ergernissen kun je het nooit goed doen
Geplaatst door: conny
, Datum:
30.09.2023 19:20
We kwamen in Engeland wel eens een bordje tegen "only well behaved children" .....
Succes met je zoektocht.
Geplaatst door: Johan91
, Datum:
30.09.2023 19:36
Ik zou je adviseren wild te gaan kamperen in Zweden.
Ik hoop in ieder geval niet dat ik volgend jaar naast je op de camping sta..
Dat de airco je stoort kan me nog iets voorstellen hoewel,, maar als je irriteert aan tatoeages en roken in de buitenlucht en de omvang van de buurvrouw..
Misschien het probleem ook is bij jezelf onderzoeken.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
01.10.2023 08:56
Waarom verhuis je niet gewoon naar een andere camping?
Volgens mij vind je het eigenlijk wel leuk? Dan maak je nog eens wat mee.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
01.10.2023 09:14
Hahaha Jan56🤣.
Volgens mij vermaak jij je wel!
Geniet van het zonnetje !
Ps. Welke camping sta je nu?
Geplaatst door: Car2
, Datum:
01.10.2023 15:27
Jan, heb je weer zitten te snuiven aan een capsule lachgas of zo? 😂
Geplaatst door: LisetteK
, Datum:
01.10.2023 16:07
Jan, kamperen is geen verplichting wist je dat? Als er zoveel is dat mij irriteert op een camping dan zou ik thuis blijven.
Geplaatst door: Johann
, Datum:
01.10.2023 17:44
Jan, lekker thuisblijven, of heb je misschien Duitse buren met een airco. ?
, Datum:
01.10.2023 19:16
Klopt Duitse overburen met een airco. De overbuurvrouw heeft trouwens gezien haar omvang een eigen klimaatbeheersing.
De Rotweiler is wel lief.... .
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
01.10.2023 22:15
Blijven schrijven Jan, met jou blijf je lachen ;-) Toch prettig te lezen dat ik ernstig te lijden heb aan het legen nest syndroom, want 2 honden die meegaan.
Die van de peuken en windrichting mag bij de wet geregeld worden ;-))
Geplaatst door: Lenn
, Datum:
02.10.2023 12:51
Haha,die Jan,ik vind je verhalen hilarisch....en iedereen reageert heel serieus....
Geplaatst door: Toon
, Datum:
03.10.2023 11:59
Ik ga bij Jan op de camping staan, kan me wel vinden in zijn klachten.
, Datum:
03.10.2023 19:11
Toon van harte welkom maar ik snurk wel dus voor je nachtrust beter om niet direct naast me te gaan staan.
Maar.... wij staan nu op camping les Medes in Estartit. In Frankrijk veel al dicht.
Nette camping maar wel veel senioren met verwende hondjes. Vooral de hondjes van de Duitsers zijn onuitstaanbaar.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
03.10.2023 21:17
De honden hebben het wel gedaan bij je hé
Terwijl ze leuker en liever zijn dan de meeste mensen
Geplaatst door: Toon
, Datum:
03.10.2023 22:01
Klopt Lia, het zijn best lieve beestje maar door de eigenaar verpest.
Ze hebben het beestje niet opgevoed maar gruwelijk verwent.
Dus als je last hebt van het beest leef je eens helemaal uit op de baas.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
03.10.2023 22:10
Jan56: Ik denk dat je met je gesnurk niet boven de herrie van onze airco uitkomt ...
, Datum:
04.10.2023 08:55
Dit is mijn laatste bijdrage anders wordt het wat flauw.
Maar: ik heb dus absoluut niets tegen mensen met een camper, heb ook niets tegen mensen die hun hond meenemen en ook heb ik niets tegen een airco.
Maar we houden in het dagelijks leven al nauwelijks rekening met elkaar en misschien zouden we dat voor de korte periode waar we naar uitzien elkaar wat meer kunnen respecteren.
Dus.... even wachten met die peuk als de wind de verkeerde kant op staat. Zet de airco uit als deze niet aan hoeft te staan, maar..... echt een oproep voor onze oosterburen.... laat alsjeblieft die honden thuis.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
04.10.2023 11:46
Kan je beter vragen of mensen hun kinderen thuis laten heb je meer last van dat gejank en gegil.
Ik ga nooit zonder me hond op vakantie,hond niet welkom ik ook niet
, Datum:
04.10.2023 16:05
Lis. ...... jij ook al dacht dat dit forum er van verschoond bleef. Zonder ME hond:(