tolbadge Fulli (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
20.07.2023 17:25
Ik ben een complete leek op dit gebied.
Nu , zag ik een leuke aanbieding van deze maatschappij.
Is die te vertouwen,en net zoiets als de bagdge van de anwb?
Wij gaan ongeveer 2 keer per jaar naar Frankrijk.
Welke poortjes moet ik dan hebben?
Of maakt dat niet uit?
Geplaatst door: Annies
, Datum:
20.07.2023 17:40
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
20.07.2023 18:41
, Datum:
20.07.2023 18:55
Oké,dank.jullie qel!
Ga het lezen
, Datum:
20.07.2023 19:27
Ik heb ook de revieuws gelezen
Doe het toch maar niet, staat niet echt goed aangeschreven.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
20.07.2023 19:43
De aanbieding is nog steeds geldig , gewoon gratis
Kan +- 10 dagen duren voor hij thuisi is
Gewoon doen is niks vreemds of onbetrouwbaars aan
Vellen gingen je voor ,tot volle tevredenheid
https://www.fulli.com/fulli-nomade-plus
, Datum:
20.07.2023 19:50
Edit
Dit word de toekomst
Dus bestel hem
De eerste zg Flux Libre is reeds aanwezig op de A79 tussen
Digoin en Moulins
En er volgen er in rap tempo meer
.
https://www.frankrijk.nl/2023/07/tol-badge-franse-autoroute-tolwegen-spanje-snel-doorrijden/
.
Tolpoorten met slagbomen verdwijnen op termijn helemaal
Ter bevordering van de doorstroming zullen de tolpoorten met slagbomen op termijn gaan verdwijnen en wordt de tol alleen nog maar op een elektronische manier geheven boven de weg (péage en flux libre oftewel free-flow toll). Deze portalen registreren het kenteken, de tolbadge of het tolvignet.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
20.07.2023 20:20
@ Lia Wij hebben de tolbadge al 14 jaar. Wij rijden nooit in het hoogseizoen maar echt al zoveel plezier van gehad bij de tolpoortjes. Er is nog nooit wat fout gegaan bij de afrekening. Het is natuurlijk jullie eigen keuze maar wij vinden de tolbadge echt fijn. Er staan op het forum nog veel topics hierover van voorgaande jaren. Die kan je ook nog eens doorlezen. Alvast een fijne vakantie.
Geplaatst door: Karin