tolbadge Fulli (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
20.07.2023 17:25
Ik ben een complete leek op dit gebied.
Nu , zag ik een leuke aanbieding van deze maatschappij.
Is die te vertouwen,en net zoiets als de bagdge van de anwb?
Wij gaan ongeveer 2 keer per jaar naar Frankrijk.
Welke poortjes moet ik dan hebben?
Of maakt dat niet uit?
Geplaatst door: Annies
, Datum:
20.07.2023 17:40
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
20.07.2023 18:41
, Datum:
20.07.2023 18:55
Oké,dank.jullie qel!
Ga het lezen
, Datum:
20.07.2023 19:27
Ik heb ook de revieuws gelezen
Doe het toch maar niet, staat niet echt goed aangeschreven.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
20.07.2023 19:43
De aanbieding is nog steeds geldig , gewoon gratis
Kan +- 10 dagen duren voor hij thuisi is
Gewoon doen is niks vreemds of onbetrouwbaars aan
Vellen gingen je voor ,tot volle tevredenheid
https://www.fulli.com/fulli-nomade-plus
, Datum:
20.07.2023 19:50
Edit
Dit word de toekomst
Dus bestel hem
De eerste zg Flux Libre is reeds aanwezig op de A79 tussen
Digoin en Moulins
En er volgen er in rap tempo meer
.
https://www.frankrijk.nl/2023/07/tol-badge-franse-autoroute-tolwegen-spanje-snel-doorrijden/
.
Tolpoorten met slagbomen verdwijnen op termijn helemaal
Ter bevordering van de doorstroming zullen de tolpoorten met slagbomen op termijn gaan verdwijnen en wordt de tol alleen nog maar op een elektronische manier geheven boven de weg (péage en flux libre oftewel free-flow toll). Deze portalen registreren het kenteken, de tolbadge of het tolvignet.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
20.07.2023 20:20
@ Lia Wij hebben de tolbadge al 14 jaar. Wij rijden nooit in het hoogseizoen maar echt al zoveel plezier van gehad bij de tolpoortjes. Er is nog nooit wat fout gegaan bij de afrekening. Het is natuurlijk jullie eigen keuze maar wij vinden de tolbadge echt fijn. Er staan op het forum nog veel topics hierover van voorgaande jaren. Die kan je ook nog eens doorlezen. Alvast een fijne vakantie.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
20.07.2023 21:01
Wij hebben de badge via de ANWB wat ook de Fulli badge is. We gebruiken heb al jaren een willen nooit meer zonder.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
20.07.2023 21:11
Wij hebben de badge van Bip & Go. Afgelopen zondag over de A79 gereden en je hoort alleen het piepje op het begin en eind van de Flux Libre. Ideaal.
Ik zou niet twijfelen om er 1 aan te schaffen want ga er maar vanuit dat er binnen enkele jaren veel meer van dat soort tolbetaling is.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
20.07.2023 21:34
Geen antwoord op je vraag, maar een algemene opmerking:
Wij blijven voorlopig gewoon onze creditcard gebruiken, want zoveel oponthoud is het niet (als er genoeg anderen zijn die een tolbadge gebruiken).
Daarnaast weet ik ook niet welk systeem van rekeningrijden er in de toekomst gebruikt wordt: met flux libre heb je bijvoorbeeld ook geen tolbadge nodig.
, Datum:
20.07.2023 22:02
Als je daar zonder tolbadge rijd
MOET ! Je binnen 72 uur op een andere manier betalen
Doe je dit niet krijg je een fikse boete
Btw
De anwb heeft geen badge
Ze zijn ( duur) een tussenverkoper ,
Geplaatst door: ® Esther18
, Datum:
20.07.2023 22:28
Ik heb hem ook via fulli (aanbieding) besteld maar heb vergeten mijn huisnummer in te vullen... nog niets in huis na 10 dagen dus gebeld.. adres is nu gecorrigeerd maar weet niet of de badge al onderweg was. Mijn eigen schuld hoor, maar op zich is de ervaring met Fulli en de klantenservice prima. Helaas spreken ze amper Engels 😅
Geplaatst door: Rob
, Datum:
21.07.2023 08:42
@Labrador: Ik had begrepen dat flux libre werkt op basis van kentekenherkenning.
Als het ook met een tolbadge zou werken zie ik geen verschil met de reguliere methode die nu op de andere snelwegen wordt gebruikt. Maar nogmaals: ik ken het systeem onvoldoende.
, Datum:
21.07.2023 09:21
Juist door dat het met kenteken herkenning werkt
Is het zo ,heb je geen tolbadge
En je vergeet binnen 72 uur op andere wijze te betalen
Je een fikse bekeuring thuis krijgt
En die zijn er al veel verzonden
Geplaatst door: Nika
, Datum:
21.07.2023 09:46
Lia, ik had die recensies ook gelezen, en had dezelfde gedacht. Maar later dacht ik, waar gaat t over. Je betaalt eerste jaar niks, en dan een luttel bedrag per jaar, wat je overigens ook zo weer kan opzeggen, dus wat is je risico? Bij anwb heb je dezelfde badge, alleen misschien wat extra service in het Nederlands , voor als er wat is. Door de flux Libre is het ideaal en geen rompslomp.
Wij hebben 2 weken op de badge moeten wachten, ongeveer een maand geleden. We gaan m gebruiken in het drukke zwarte zaterdag weekend.
Geplaatst door: patricia
, Datum:
21.07.2023 10:18
Fulli is echt betrouwbaar en werkt heel goed, zou niet twijfelen daar aan.
, Datum:
21.07.2023 10:30
Oké dan ga ik hem bestellen.
Hoop dat de afschrijving goed gaan,ik heb geen creditkaart.
Bedankt allemaal!
, Datum:
21.07.2023 12:19
Geen creditcard nodig
Wel een bankrekening
En niet vergeten, bij de aanmelding
Pays-bas is je thuisland
, Datum:
21.07.2023 13:54
Omdat ik las dat het wel eens mis ging met de afschriften,vandaar die creditkaart