Vakantievoorpret 2023 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Michel
, Datum:
14.06.2023 17:24
Uitzoeken welke regio. Wat is te doen en bezichtigen (kastelen en musea). Is er ook een platenzaak in de buurt???
Vervolgens muziek uitzoeken voor onderweg...
Ben je toch al gauw tien minuten mee bezig 🤡
Geplaatst door: Esther B
, Datum:
18.06.2023 21:42
Normaal gesproken boeken we in oktober (sinds we vastzitten aan de bouwvak, daarvoor altijd bonnefooi) en heb ik alles tot in de puntjes voorbereid en uitgezocht. Dit jaar gaat het iets anders. We zijn bezig met het bouwen van een huis, hebben sinds november een pup en mijn vader is na een ziekbed overleden, dus helaas gewoon geen tijd voor voorbereiding.
In januari 2 campings geboekt waar we vorig jaar ook waren en goed bevielen en de overnachting ook in een bekende b&b. Dat gaf me in ieder geval wat rust in mijn hoofd en als we daar zijn, dan zien we wel, vooral relaxen dit jaar! Nog een paar weken!
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
19.06.2023 06:57
Het begint nu echt wel te kriebelen. Over vijf weken zit ik al op de eerste camping. En een lolbroek hier aan tafel zegt net, dat ik over acht weken dan al weer thuis ben.
En bedankt!
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
19.06.2023 10:20
Geen voorpret meer maar we zijn er al. Op 5 juni vertrokken, geen page, was heel mooi om zoveel te zien. We hebben al diverse stops gehad, lac d'aiguebelette, valensole, Embrun en nu digne les Bains. Op naar de volgende stops, oa castellane en lac st Croix.