Camping Rioclar, wie nog meer? Ervaringen? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Klapkar
, Datum:
25.06.2023 17:21
Dank voor het delen van jullie ervaringen! Dat vergroot de voorpret!
Met frisse avonden en koude nachten houden we rekening (lees: bereid ik me op voor🥶), als het overdag dan maar zonnig en boven de 25 graden is 🙏😉
En t allerbelangrijkste: de kinderen zich vermaken!
, Datum:
18.07.2023 08:18
We staan!
De twee oudsten zijn zelfs al even naar de chillplek geweest gisteravond! Gewoon gaan kijken waar anderen zaten, zo goed van ze!
De kou viel reuze mee vannacht, eigenlijk heerlijke eerste avond gehad!
Geplaatst door: Jiska1978
, Datum:
18.07.2023 09:16
Wat lekker Klapkar en wat stoer van je kinderen!
Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben en heerlijk gaan genieten.
Tot volgende week zaterdag!
, Datum:
06.08.2023 23:04
Hallo allemaal, wij zijn weer thuis, in de regen…we missen t campingleven nu al!
De kinderen hebben het alle 3 leuk gehad op de camping! Als ze zelf een klein beetje initiatief nemen zijn de contacten snel gemaakt!
Op een ander forum/Facebookpagina wordt gesproken over overlast. Zelf hebben we die (plek 68) niet ervaren. Vonden t zelfs opvallend stil! Kan me wel voorstellen dat je er last van kunt hebben als je plek in de looproute tussen restaurant en meer is of als je grenst aan de sportvelden of het meer. Dus daar zou je op kunnen letten bij het boeken.
De meeste plekken hebben weinig privacy, door de dennen en de droogte. Ze wisselen in grootte en uitzicht.
Veel plezier voor de vakantiegangers die er nog zijn of nog gaan! En wie weet tot volgend jaar op weer een andere camping!
Geplaatst door: Sonja
, Datum:
19.09.2023 12:02
Hoi hoi,
hoe was de temperatuur overdag en s'avonds deze zomer? Kun je hier ook met een band op de stroming van de rivier?
waren er ook kinderen van een jaar of 8?
Geplaatst door: ® Ikke80
, Datum:
19.09.2023 12:25
Toen wij er waren, eind juli begin augustus was het overdag tussen 25/ 28 graden, koelt s avonds behoorlijk af naar zelfs onder de 10 graden.
De rivier is niet geschikt voor met banden of zwemmen, hooguit een klein stukje , maar harde stroming.
Kinderen van alle leeftijden maar vooral veel pubers.
Geplaatst door: Sonja
, Datum:
19.09.2023 12:59